Оголошення
Опис вакансії
Загальні умови |
|
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Директор комунального закладу «Свалявський історичний музей Свалявської міської ради» |
Посадові обов’язки |
Згідно посадової інструкції |
Умови оплати праці |
Згідно штатного розпису |
Інформація про строковість призначення на посаду |
Граничний строк перебування особи на посаді до призначення переможця конкурсу, але не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
- заяву; - згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; - автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону, адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку; - копію документа, що посвідчує особу, - копію документів про вищу освіту; - два рекомендаційні листи довільної форми; - мотиваційний лист довільної форми. Документи подаються особисто до Свалявської міської ради, каб. 309, за адресою м. Свалява, пл. Головна, 1. Строк подання по 08.08.2023 р. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Павлич Вікторія Михайлівна, Куштан Альона Василівна +380504963835, |
Кваліфікаційні вимоги: |
|
- вища освіта; - стаж роботи у сфері культури не менше трьох років; - володіння державною мовою; - високі ділові та моральні якості, що дозволять виконувати посадові обов'язки. |
______
Примітка. Призначення на посаду відбувається за підсумками проведення співбесіди з кандидатами на посаду директора комунального закладу «Свалявський історичний музей Свалявської міської ради».