Свалявська міська рада

Закарпатської області

Центр надання адміністративних послуг Свалявської міської ради Закарпатської області

Центр надання адміністративних послуг

В.о. начальника відділу

Попович М.Й.

Адміністратор

Легеза Т.В.

Адімністратор 

Попович В.І.

Адміністратор Боднарчук Т.М.
Адміністратор Кошеля М.В.
Адміністратор Попович В.В.
Адміністратор Фізер М.В.
Адміністратор Попович Д.Г.
Адміністратор Попович Т.О.
Державний реєстратор Олексюк В.І.
Державний реєстратор Татач Т.М.

 

Основні завдання


Реалізація державної політики у сфері забезпечення організації надання адміністративних послуг територіальними органами державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, державними та комунальними підприємствами через відділ «Центр надання адміністративних послуг» в сферах:
 - державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
 - державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
 - реєстрації місця проживання фізичних осіб.
Забезпечує виконання повноважень суб’єкта реєстрації місця проживання/зняття з реєстрації фізичної особи відповідно до вимог Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», зокрема:
- забезпечує проведення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
- забезпечує ведення реєстру територіальної громади та внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру відповідно та у спосіб, що визначений законодавством;
- забезпечує зберігання картотек з питань реєстрації фізичних осіб.
Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Повноваження


Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, визначається рішеннями виконавчого комітету Свалявської міської ради на підставі переліку, який затверджується Кабінетом Міністрів України.
На основі узгоджених рішень центр, може забезпечувати також надання адміністративних послуг, суб’єктом надання яких є Закарпатська обласна державна адміністрація та територіальні органи центральних органів виконавчої влади.
У центрі за рішенням виконавчого комітету міської ради також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних із наданням адміністративних послуг.
У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється міською радою на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з  урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних із наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
Центр повинен бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора – посадової особи виконавчого комітету Свалявської міської  ради або спеціаліста, який організовує надання адміністративних послуг.
З метою забезпечення зручності та доступності отримання адміністративних послуг суб’єктами звернень у межах Свалявської  територіальної громади за адресами:  89331, с. Стройне, 152, 89332, с. Дусино, вул.. Миру, 98, 89330 с. Тибава, 70 а, знаходяться віддалені робочі місця працівників ЦНАП,  у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається органом (посадовою особою), що прийняв рішення про його утворення.
Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр і становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день.
У територіальних підрозділах центру та у віддалених робочих місцях адміністраторів центру час прийому суб’єктів звернень визначається  розпорядженням міського голови.
При цьому прийом суб’єктів звернень у центрі здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20-ї години.

Положення про відділ  «Центр надання адміністративних послуг Свалявської міської ради Мукачівського району Закарпатської області»

Перелік адміністративних послуг  органів виконавчої влади, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг Мукачівського району Закарпатської області»

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.