До відома суб'єктів підприємництва
За підтримки програми EU4Business, Всеукраїнська Асоціація ОТГ та Новоукраїнська міська територіальна громада продовжують реалізацію проекту Бізнес-Акселератору на базі Новоукраїнської громади за темою: «Адаптивні стратегії бізнесу в умовах військового стану».
В рамках реалізації проєкту, що складається з серії 10-ти семінарів триває індивідуальна робота над проєктами для підприємців. Програма мінікурсу та бізнес-акселератора підготовлена спеціально для малого і середнього бізнесу, з метою адаптації своєї підприємницької діяльності до умов війни, криз та інших мінливих умов.
Публікація презентаційних матеріалів та відеозаписів перших 5-ти семінарів безкоштовного мінікурсу та акселераційної програми для підприємців за посиланням
Матеріали семінару 6
Чому важливо знайти правильну нішу
Приклади українських брендів
Недоліки нішового бізнесу: Що таке ніша?
- Важливість ніші та ключові елементи
- Види ніш
- Як ніша відрізняється від ринку?
- Як знайти нішу: Фаза Дослідження
– збір первинних даних
– аналіз конкуренції
– потреби цільової аудиторії
– огляд трендів ринку
– SWOT-аналіз
– використання інструментів для аналізу
Джерела інфррмації Google Trends – що шукають ваші клієнти opendatabot.ua – каталог відкритих даних + готова аналітика
- Як оцінити потенціал ніші?
- Як тестувати нішу?
- MVP (Minimum Viable Product)
- A/B тестування
- Задіяння цільової аудиторії
- Аналіз результатів
►Посилання на презентацію
► Посилання на відео
Матеріали семінару 7
Реєстрація підприємства та підбір видів діяльності
- Що потрібно для реєстрації підприємства? Як швидко можна зареєструвати підприємство? Які є сервіси по реєстрації?
- Як діяти, якщо ви – внутрішнього переміщена особа?
- Як підібрати систему оподаткування?
- Які КВЕДи обрати? Чи можна змінити КВЕДи? Що для цього потрібно, як швидко це можна зробити?
- Що таке електронний підпис? Кому він потрібен? Які є сервіси для генерації ключів?
- Як оформити нового працівника на роботу? Які документи потрібні? Чи потрібна особиста присутність при оформленні?
- ФОП чи ТОВ? Що краще обрати?
► Посилання на презентацію
► Посилання на відео
Матеріали семінару 8
Податковий облік підприємців в умовах війни
- Нові форми податкової накладної та звітності з ПДВ
- Зміни до ПКУ щодо платіжних послуг
- Нові правила документального підтвердження витрат щодо відрядження
- Е-резидентство
- Скасування пільгових умов
- Повернення перевірок
- Що таке РРО та ПРРО?
- Що необхідно для роботи з РРО/ПРРО?
- З чого розпочати?
- Як підготуватися завчасно?
- Скільки це коштує?
►Посилання на презентацію
►Посилання на відео
Матеріали семінару 9
Аналіз ринку:
- Аналіз галузі
- Аналіз цільової аудиторії
- Аналіз конкурентів
- 7 етапів проведення аналізу ринку
- Оцінка галузі
- Стадії життєвого циклу на якому перебуває ринок
Аналіз ринку. Джерела інформації
- Державна служба статистики
- Google Trends
- opendatabot.ua – каталог відкритих даних
- serpstat.com – сервіс для аналізу сайтів та пошукових слів
- SimilarWeb — це вебсайт, який надає послуги веб- аналітики для бізнесу
Як оцінити розмір ринку за допомогою соціальних мереж
Аналіз цільової аудиторії TAM SOM SAM
6 Методів аналізу цільової аудиторії Аналіз конкурентів
Техніка пошуку ніші “PVP індексу для визначення ніші по Френку Керну”
► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням
Матеріали семінару 10
Монетизація бізнес-ідеї
- Визначення та важливість монетизації бізнес-ідеї
- Що таке “найбільш ефективне використання ресурсів”
- Як монетизація пов’язана з бізнес-моделлю
- Що ми продаємо і що ми можемо продавати?
- Розвиток бізнес-ідеї
- Що таке стратегія росту і які стратегії росту бувають?
- 11 найефективніших способів монетизації продукту чи послуги (на прикладі Книги)
- Техніка розширення мислення на основі використання карток мозкового штурму
► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням
Проєкт реалізовує Всеукраїнська Асоціація ОТГ в межах грантового конкурсу з системної підтримки малого і середнього підприємництва на замовлення програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку спільно фінансують Європейський Союз і уряд Німеччини. Грантовий конкурс виконує Фонд розвитку підприємництва, стратегічним виконавцем програми є німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту.
Ексклюзивним партнером проєкту виступає польський акселератор, що здійснює свою діяльність в Варшаві і підтримує українців Polish-Ukrainian Startup Bridge (www.startupbridge.eu). В рамках проєкту польські партнери нададуть спеціальну програму консультацій, менторингу щодо можливостей для українського бізнесу, а випускник програми поділиться власним досвідом участі в акселераторі та побудови українсько-польського бізнесу.
Зміст публікації є виключною відповідальністю Всеукраїнської Асоціації ОТГ і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ, ФРП.
#eu4business, #MovingForwardTogether, #sme_support_EU_GIZ, #GIZ_Trade_EU_UA_Association