Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документа державного планування
«Внесення змін в детального плану території з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану територіальної громади, для території по вул.Достоєвського в м.Свалява»
1.Замовник:Виконавчий комітет Свалявської міської ради
Юридична адреса: вулиця Духновича, 2, місто Свалява, Закарпатська область, 89300
тел. (03133) 2-24-72 та (3133) 2-12-37
e-mail: citi@svalyava-rada.gov.ua
Веб-сайт: svalyavska-gromada.gov.ua
2. Вид та основні цілі документа державного планування:
Детальний план території «Внесення змін в детального плану території з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану територіальної громади, для території по вул.Достоєвського в м.Свалява» розробляється з метою уточнення планувальної структури і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови проектованої території по вулиці Достоєвського в м. Свалява, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
3.Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).
Територія проектування знаходиться в центральній частині міста Свалява, в сельбищній зоні. З півночі та півдня ділянка проектування обмежена вулицею Достоєвського та внутрішньо-квартальним проїздом загального користування. Із сходу територія примикає до земель сільськогосподарського призначення. На заході – територією громадської забудови.
Загальна площа двох земельних ділянок в межах яких ведеться проектування - 0.2306 га;
Існуюче цільове призначення земельної ділянки №1 - «12.11 Для розміщення та експлуатації об'єктів дорожнього сервісу», земельної ділянки №2 - «03.10 Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури».
В межах ділянок розташовані будівлі громадського призначення, які підлягають реконструкції з розширення.
Територія розробки детального плану не межують з територіями що мають природоохоронний статус, лісогосподарських зон, територій історико-культурного, природно-заповідного, рекреаційного чи оздоровчого призначення; не відноситься до земель водного фонду. Об'єкти культурної спадщини та ПЗФ на ділянці проектування відсутні.
Запроектований об’єкт відповідає вимогам ДБН Б.2.2-12:2019 «ПЛАНУВАННЯ І ЗАБУДОВА ТЕРИТОРІЙ» та Державним санітарним правилам планування та забудови населених пунктів.
4.Ймовірні наслідки від господарської діяльності.
А) Для довкілля, у тому числі для здоров’я населення. (Оцінка за видами та кількістю очікуваних ризиків впливу (відходів, викидів (скидів), забруднення води, повітря, ґрунту та надр, шумового, вібраційного, світлового, теплового та радіаційного забруднення в результаті провадження планової діяльності).
У процесі будівництва та експлуатації будівель та споруд можливе виникнення різноманітних ризиків впливу на навколишнє природне середовище, а саме.
Відходи.
Відходи (побутове сміття), що будуть утворюватися під час експлуатації збираються в контейнер та вивозяться спеціалізованою організацією згідно графіку та по мірі необхідності.
Поверхневі та підземні води.
У процесі планової експлуатації проектованих будівель та споруд створення додаткових негативних впливів на поверхневі та підземні води не передбачається.
Відведення господарсько-побутових стоків з об’єкту планується в септик.
Дощові води будуть відводитися по спланованій території з твердим покриттям в придорожню канаву.
Ґрунт та надра.
У процесі планової експлуатації проектованих будівель та споруд створення додаткових негативних впливів на ґрунт та надра не передбачається.
Проектом передбачається максимальне збереження існуючого рельєфу. На майданчиках та доріжках передбачається влаштування мощення з елементів ФЕМ.
Атмосферне повітря.
Вплив на повітряне середовище очікується в ході будівництва об’єкту. Після закінчення будівельних робіт перелічені джерела викиду припинять існування.
Акустичний вплив.
Під час будівництва, від роботи будівельної техніки та механізмів можливе тимчасове додаткове шумове навантаження що перевищує норму. Після закінчення періоду будівництва існування цих джерел шуму припиниться.
Світлове, теплове та радіаційне забруднення.
Очікування перерахованих впливів від планової експлуатації будівель споруд не передбачається.
Флора та і фауна.
З огляду на характер запланованих робіт, впливу на місцеву фауну та флору не очікується. Тверде покриття існуюче;не передбачає знищення рослин чи тварин.
Геологічне середовище.
В період будівельних земляні роботи передбачається виконувати на глибину до 3,0 м.
Технологічні ризики - аварії, що можуть вплинути на здоров’я населення.
Б) Для територій з природоохоронним статусом:
На проектованій території немає об’єктів природно-заповідного фонду та водних об’єктів. Таким чином, не має впливу на відповідні об’єкти.
В) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:
Виконання та реалізація детального плану зазначеної ділянки не матиме негативних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі, для здоров’я населення.
5.Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.
Альтернативні земельні ділянки які б відповідали аналогічним санітарним, екологічним та будівельним вимогам на території міста не розглядаються.
6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.
Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобіганням негативному впливу на довкілля та здоров’я населення:
– щодо охорони атмосферного повітря;
– охорона поверхневих та підземних вод, ґрунтів;
– заходи щодо пожежної безпеки;
– відновлюванні та охоронні заходи.
Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.
7.Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.
Для запобігання негативному впливу на довкілля та здоров'я населення передбачені такі заходи:
– проведення комплексного благоустрою території;
– заходи щодо забезпечення належного поводження з відходами.
Заходи щодо пожежної безпеки.
Витримані протипожежні відстані. До існуючих та запроектованих будівель і споруд забезпечений вільний під’їзд пожежного автотранспорту.
Захисні заходи цивільної оборони.
Захисні споруди цивільної оборони на території об’єкту проектом не передбачені. Під час небезпеки евакуація персоналу планується власним автотранспортом та/або організація транспортування автобусами до найближчої споруди цивільного захисту, узгодженої з ДСНС Закарпатської області.
Компенсаційні заходи.
На всіх етапах реалізації ДПТ проектні рішення будуть здійснюватися у відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки, в тому числі, вимоги Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тощо.
8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку:
Звіт про стратегічну екологічну оцінку міститиме таку інформацію:
1) Основні цілі детального плану, його зв’язок з іншими документами державного планування;
2) Характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
3) Характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
4) Екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються детального плану території;
5) Зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на державному та місцевому рівнях, що стосуються детального плану території;
6) Заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання детального плану території;
7) Обґрунтування вибору виправданих альтернатив, якщо такі розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);
8) Заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання детального плану території для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.
9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.
Зауваження та пропозиції подавати до Свалявської міської ради.
Відповідальна особа: Прокопенко Яна Костянтинівна, тел.(03133) 2-24-72 та (3133) 2-12-37,
Е-mail: citi@svalyava-rada.gov.ua
Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів.
Міський голова Юрій Грига
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)