Свалявська міська рада

Закарпатської області

Звіт міського голови про роботу виконавчих органів Свалявської міської ради за І півріччя 2021 року

Дата: 29.07.2021 16:58
Кількість переглядів: 3986

На виконання доручення депутатів міської ради пропоную вам звіт про роботу виконавчих органів міської ради за І півріччя 2021 ріку.

Структура апарату Свалявської міської ради та її виконавчих органів налічує: 11 відділів, 2 служби  та фахівці з публічних закупівель міської ради. До складу виконавчого комітету міської ради входять за посадами: міський голова, секретар міської ради та 17 членів виконкому. Основною формою роботи виконавчого комітету є його засідання. Виконавчий комітет ради здійснює свою діяльність на основі власних та делегованих повноважень, передбачених статтями 27-40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“ та чинного законодавства.
Протягом періоду з  січня по червень поточного року  проведено 7 засідань, на них, загалом прийнято 201 рішень. Переважна частина прийнятих рішень стосується соціального захисту населення, містобудування та архітектури.
Міським головою видано 260 розпоряджень з основної діяльності.
 

 Загальна та організаційна робота 

Станом на 01.07.2021 р. було зареєстровано та передано за призначенням 4077 документів (вхідної кореспонденції):  
-    Адміністрація Президента України, Верховна Рада України, Міністерства та їх структурні підрозділи – 3; 
-    листи обласної ради та облдержадміністрації – 102;
-    листи з інших міст – 51; 
-    відділи та управління обласної ради та облдержадміністрації – 176; 
-    органи місцевого самоврядування – 9; 
-    правоохоронні та контролюючі органи – 606;
-    політичні партії та громадські організації – 31; 
-    засоби масової інформації – 5; 
-    установи та організації міста – 100;
-    промислові підприємства – 38; 
-    освіта, наука, культура, охорона здоров’я – 86;
-    приватні підприємства та підприємці – 86; 
-    підприємства торгівлі, харчової промисловості та побутового обслуговування – 14; 
-    виконавчі органи міської ради – 61; 
-    комунальні, автотранспортні підприємства та інші – 460; 
-    звернулося громадян 2078 громадян.
Мешканці міста та сіл зверталися з проблемами, які є доволі різноманітними, про що свідчить тематика питань, порушених  зверненнях.
На першому місці перебувають звернення громадян з питань соціального захисту, кількість яких – 505. Це питання про надання матеріальної допомоги учасникам АТО, допомога на поховання близьких, громадянам що опинилися в скрутних життєвих обставинах (лікування онкозахворювань) та громадянам, житло яких постраждало внаслідок пожежі або стихійного лиха. 
На другому місці перебувають  звернення громадян з питань житлової політики – 281 звернень. Це питання пов’язані з обстеженням житлових умов жителів, які оформляли субсидії та інші соціальні допомоги. 
На третьому місці перебувають звернення громадян з комунального господарства, кількість яких – 146. Ці питання стосуються якості надання послуг, ремонту квартир та покрівлі даху, ремонту дорожнього покриття, облаштування ливневих каналізацій, спилювання дерев які підлягають повному або частковому видаленню прибирання та освітлення вулиць міста. Варто зазначити, що для вирішення даних питань залучалися керівники комунальних підприємств та організацій
Всі вони належним чином опрацьовані, направлені до виконавців, на всі надані відповіді.
З січня до міської ради надійшло 10 письмових звернень від депутатів, 2 з них надійшло від Народних депутатів України. 
За 6 місяців п.р. зареєстровано 13 запитів «Про доступ до публічної інформації»  з них:  
Про надання інформації щодо земельних питань – 9
Про надання інформації щодо дотримання законодавства – 1
Про надання інформації  щодо фінансових питань – 2
Про надання  відомостей про нормативі документи Свалявської міської ради та їх копій  – 1 
На сайті Свалявської міської ради є можливість щодо звернення громадян у вигляді електронних петицій. За звітній період надійшло 10 електронних петицій, 3 петиції набрали відповідну кількість 100 підписів на підтримку за 30 днів та були розглянуті по суті, 1 петиція відхилена у зв’язку з не відповідності вимогам.
Необхідно зазначити, що з метою посилення гласності та прозорості в діяльності міської ради опубліковано 64 публікації в розділі «Новини», у тому числі репортажі, що містять фото з місця події, замітки, інтерв’ю, кореспонденції, інформаційні звіти про засідання виконавчого комітету та сесії міської ради. Також опубліковано в інших розділах сайту 22 замітки, кореспонденції, інформативні матеріали. У розділах сайту про Свалявську територіальну громаду, що стосуються історії, пам’яток архітектури, місць, що можуть зацікавити потенційних гостей громади-туристів, інформації про керівництво громади розміщено 18 публікацій.
На сторінці «Свалявська територіальна громада. Офіційна сторінка» у мережі «Фейсбук» оприлюднено 62 публікації, підготовлені відділом (у тому числі – відеоматеріали).
 

Робота фінансового відділу виконавчого комітету 


Протягом І півріччя 2021 року відповідно до чинного законодавства організовувалась робота щодо внесення змін до розпису міського бюджету за джерелами фінансування, вивантаження показників і доведення їх до управлінням Державної казначейської служби та зареєстровано 149 довідок про зміни.
Опрацьовано отриманий від управління державної казначейської служби звіт про виконання місцевих бюджетів за І квартал 2021 року по доходах та видатках, а також щомісячні звіти про виконання міського бюджету. Відповідно до щомісячного звіту управління державної казначейської служби України у місті щодо виконання доходної та видаткової частин бюджету міста здійснювався аналіз виконання міського бюджету за відповідний період, Забезпечено оприлюднення проєктів та прийнятих рішень на офіційному вебсайті Свалявської міської ради у визначені терміни. Відповідно до прийнятих ріш ень міської ради про внесення змін до рішення «Про бюджет Свалявської міської територіальної громади  на 2021 рік»,  вносились зміни до автоматизованої програми ІАС "LOGICA"»,готувались і надавались довідки про зміни річного та/або помісячного розпису міського бюджету до управління державної казначейської служби у місті для виконання. В установленому законодавством порядку перевірялись та погоджувались проєкти паспортів бюджетних програм, наданих головними розпорядниками бюджетних коштів міського бюджету. 
На протязі звітного періоду щодня засобами електронного зв’язку через систему СДО формувались та направлялись довідки про зміни до помісячного річного розпису асигнувань загального та спеціального фонду бюджету (за наявності) та розпорядження про виділення коштів загального (спеціального) фонду місцевих бюджетів.
Порядок ведення бухгалтерського обліку регулює Державне казначейство України, яке розробляє план рахунків згідно стандартів ведення обліку та порядок його застосування.

Робота відділу бухгалтерського обліку та звітності

Відділ забезпечує ведення бухгалтерського обліку для наступних установ:
1)    апарат міської ради та його структурні підрозділи,
2)    заклади дошкільної освіти — 11 установ,
3)    заклади загальної середньої освіти — 3 установи,
4)    гімназії — 4 установи,
5)    початкові школи з дошкільними підрозділами — 6 установ,
6)    початкова школа — 1 установа,
7)    Свалявську публічну бібліотеку та її філії — 9 установ,
8)    Свалявський будинок культури з клубними закладами у сільській місцевості — 9 установ,
9)    Свалявський історичний музей — 1 установа,
10)    Свалявська школа мистецтв — 1 установа,
11)    Свалявська дитячо-юнацька спортивна школа — 1 установа,
12)    Будинок школярів — 1 установа,
Крім того, Відділ проводить фінансування установ, для яких Свалявська міська рада є головним розпорядником бюджетних коштів, а саме:
1)    КО “Свалявський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг),
2)    КУ “Інклюзивно-ресурсний центр Свалявської міської ради”,
3)    Свалявський ЗЗСО №4 з поглибленим вивченням окремих предметів Свалявської міської ради”,
4)    Дусинський ЗЗСО Свалявської міської ради,
5)    КНП “Свалявська міська лікарня” Свалявської міської ради,
6)    КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Свалявської міської ради,
7)    Свалявський міський трудовий архів,
8)    КП “Виробниче управління комунального господарства”.
Станом на 30 червня 2021 року в ГУДКСУ в Закарпатській області відкрито 67 (шістдесят сім) реєстраційних рахунків. 
Відділ бухгалтерського обліку та звітності в своїй роботі за вказаний період керувався Конституцією України, Законами України, рішеннями сесії міської ради, розпорядженнями міського голови, Постановами, Положеннями та Інструкціями про ведення бухгалтерського обліку, Положенням про відділ та посадовими інструкціями.
Інформуємо, що відділом бухгалтерського обліку та звітності забезпечено виконання плану роботи за даний період, а саме:
-    щоденно проводилась реєстрація і подання у ГУДКСУ платіжних доручень, юридичних та фінансових зобов’язань для розрахунків з різними Дебіторами та Кредиторами;
-    щоденно проводився синтетичний та аналітичний облік видатків, оброблялись первинні документи за різними джерелами фінансування;
-    щомісячно та щоквартально подавали різні звіти та інформації по розрахунках;
-    звітувались до органів Державної служби статистики України, Фонду соціального страхування України, Пенсійного фонду України, Державної податкової служби України, Державної казначейської служби України тощо;
-    на протязі вказаного періоду вчасно проводилось нарахування відпускних, лікарняних, заробітної плати працівникам Свалявської міської ради та установ підпорядкованих міській раді, а також іншим фізичним особам за цивільно-правовими угодами;
-    вчасно перераховувалась заробітна плата за першу та другу половину місяця працівникам міськвиконкому та по договорам ЦПХ на відповідні карткові рахунки;
-    систематично видавались різні довідки працівникам Свалявської міської ради та установ підпорядкованих міській раді по місцю вимоги;
-    щоденно велись розрахунки з підзвітними особами;
-    на протязі звітного періоду проводилось забезпечення водіїв талонами на паливно-мастильні матеріали та прийом подорожніх листів для списання паливно-мастильних матеріалів;
-    щомісячно проводились розрахунки з орендарями;
-    щомісячно проводилось зведення даних бухгалтерського обліку, які заносяться в Меморіальні ордери та Головну книгу;
-    згідно вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» здійснюється оприлюднення інформації на Єдиному веб-порталі (портал E-Data) про використані бюджетні кошти;
-    за звітний період відділом підготовлено близько 7 розпоряджень;
-    складалися річні кошториси та плани асигнувань, внесення змін до них доповнювались довідками;
-    на підставі розпоряджень міського голови розроблялись паспорти бюджетних програм відповідно ПЦМ на 2021 рік;
-    зареєстровано та профінансовано понад 190 договорів;
-    зареєстровано і подано до ГУДКСУ фінансові документи, а саме: юридичні зобов'язання — 710, фінансові зобов'язання — 2017, платіжні доручення — 2070.
-    до фонду соціального страхування подано 37 заявок в сумі 1385363 грн., з них проплачено за рахунок фонду — 1007240 грн.
За відповідний період профінансовано та проведено оплату з місцевого бюджету на загальну суму 110402521 грн., а саме: по загальному фонду — 109475881 грн., спеціальний фонд — 926640 грн., в т.ч. бюджет розвитку — 109894 грн. 
Здійснено фінансування місцевих/регіональних програм з міського бюджету за І півріччя 2021 року, а саме: 
•    Програма харчування дітей у дошкільних навчальних закладах територіальної громади м. Свалява на 2021 рік – 619007 грн.;
•    Програма безоплатного харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгової категорії громадян загальноосвітніх навчальних закладів на 2021 рік — 590937 грн.
•    Програма соціального забезпечення та соціального захисту населення ОТГ Свалявської міської ради «Турбота» на 2021 - 2023 роки — 533236 грн.;
•    Комплесна програма розвитку фізичної культури і спорту на території Свалявської міської ради на 2021 рік — 38122 грн.;
•    Програма здійснення обслуговування міського бюджету територіальної громади м. Свалява на 2021 рік — 61014грн.;
•    Програма підтримки комунальної установи “Свалявський міський трудовий архів” на 2021 рік — 180000 грн.;
•    Програма управління комунальним майном територіальної громади міста Свалява на 2021 рік — 37303 грн.;
•    Програма відзначення на території Свалявської міської ради державних та місцевих свят, історичних подій, знаменних і пам'ятних дат та інших заходів на 2021 рік — 1530 грн.;
•    Програма по благоустрою та санітарній очистці на території Свалявської міської ради на 2018-2022 роки — 4249998 грн.;
•    Програма розвитку та вдосконалення системи надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю на 2021-2021 роки — 165327 грн.;
•    Програма медичного забезпечення мешканців об'єднаної територіальної громади у разі амбулаторного лікування на 2021-2023 роки — 501119 грн.;
•    Програма фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства “Свалявська районна лікарня” на 2021 рік — 85121 грн.;
•    Програма розвитку земельних відносин Свалявської міської ради на 2021 рік — 690 грн.,
•    Програма природоохоронних заходів місцевого значення на 2021-2023 роки —  47384 грн.
Витрати на харчування у закладах освіти Свалявської міської ради складають 2007139 грн., з них 1177138 грн. на харчування 772 дітей у ЗДО та відповідно 830001 грн. на харчування 887 школярів у ЗЗСО. 
Успішно здані фінансові та бюджетні річні звіти за 2020 рік.
 

Сфера правового забезпечення: 

Протягом звітного періоду відділом отримало 38 процесуальних документів (позовні заяви/ ухвали про відкриття провадження) для представлення інтересів міської ради, виконавчого комітету, міського голови) з них за січень - 2, лютий – 5, березень – 9, квітень – 2, травень – 10, червень – 10.
Всього протягом січня – червня  2021 року в судах різних інстанцій розглянуто 38 справ, де учасником провадження є Свалявська міська рада. По всім  справам, відділом забезпечено надання відзивів на позовні заяви та забезпечено надання відповідних доказів, клопотань та інших процесуальних документів. Найбільша кількість справ розглядалася Свалявським районним судом Закарпатської області (у сфері сімейних відносин, регулювання відносин спадкування, встановлення фактів, що мають юридичне значення) та Закарпатським окружним адміністративним судом (у сфері регулювання владних відносин).
За результатами розгляду справ у судах зекономлено  коштів місцевого бюджету на суму 721 235, 2 грн. , з них:
- 21 321, 20 грн. повернення судового збору в місцевий бюджет, на користь Свалявської міської ради , по справі за позовом Контакт-5  про визнання права власності на нерухоме майно;
- 699914,00 грн. – сума позовних вимог по справі Ланьо І.І. про визнання  дій протиправними та стягнення середньомісячної заробітної плати, в задоволенні яких відмовлено судом, на підставі відзиву представника Свалявської міської ради.
За звітній період до Свалявської міської ради пред’явлено 1 претензію.
Адміністративною комісією при виконавчому комітеті Свалявської міської ради винесено 5 постанов про накладання адміністративного стягнення.
Відділом прийнято участь у роботі 7 комісій , груп та інших допоміжних органах, що створюється за ініціативою міського голови, оперативних нарад під головуванням міського голови та секретаря ради, роботі сесії міської ради, засіданнях виконавчого комітету міської ради. Відділом постійно здійснюється  підготовка проектів відповідей та висновків на документи з правових питань, що надходять до відділу, розробляються пропозиції щодо усунення недоліків у правовому забезпеченні та  вносяться  на розгляд керівництва.

Сфера кадрового забезпечення:

Відділом у сфері кадрового забезпечення  проводилася робота щодо проведення конкурсів на заміщення вакантних посад із складанням письмових іспитів на перевірку знання законодавства; розроблені переліки питань для складання іспитів та комплекти екзаменаційних білетів для всіх підрозділів міської ради. Відділ  відслідковує зміни в законодавстві та вносить відповідні зміни в переліки питань для проведення іспитів та білети, надає консультації конкурсантам з питань підготовки та складання іспитів.
За звітний період було оголошено  6 конкурсів на заміщення вакантних      посад.
 Протягом січня – червня 2021 року призначено 45 осіб, 12 осіб – переведено, 7 осіб – звільнено.
Відділом підготовлено 147 розпоряджень міського голови у сфері кадрового забезпечення.
На виконання Закону України «Про запобігання корупції» відділом  організовано та оформлено  відповідні документи для проведення спеціальної       перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в органах місцевого самоврядування.
У відповідності до Закону України «Про очищення влади» проводилася перевірка працівників та претендентів на посади, у відповідні органи направлено запити.
Відділом щороку встановлюється та уточнюється   стаж служби в органах місцевого посадових осіб та службовців всіх виконавчих органів міської ради та надбавки  за вислугу років, прийняті відповідні розпорядження міського голови.
До 01 березня поточного року проводиться робота щодо щорічного оцінювання виконання посадовими  особами виконавчих органів міської ради покладених на них обов'язків і завдань.
Новоприйняті посадові особи місцевого самоврядування, письмово попереджалися про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, вимогам Закону України «Про запобігання корупції».

Інспектором ВОС 

На виконання розпорядження військового комісара Свалявського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки  від 31.03.2021 №448/3/1 (вхідний 1220/02-9 від 15.04.2021), було здійснено вручення інформаційного запиту на підприємства, установи, організації відповідно до переліку підприємств, установ, організацій, які знаходяться на території Свалявської ТГ з відмітками про вручення (дата, підписи осіб, що отримали дані розпорядження).
Розпочато звіряння даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних Свалявської ТГ з обліковими даними Свалявського РТЦК та СП, вході якої було перевірено 3 079 карток, всі виявлені розбіжності під час перевірки були усунуті.
Протягом весняного призову на виконання розпоряджень військового комісара Свалявського РТЦК та СП, інспектором ВОС особисто та в складі різних мобільних груп спільно з працівниками відділення №1 Мукачівського районного управління поліції та Свалявського РТЦК та СП проводилось оповіщення громадян, які підлягають черговому призову на строкову військову службу про їх явку для проходження медичної та призовної комісії персональними повістками та здійснювались заходи щодо розшуку призовників, які ухиляються від призову на строкову військову службу.
 Протягом звітного періоду постійно надавалась інформація до Свалявського РТЦК та СП на виконання вимог Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу”, пунктів 37 та 44 Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 р. № 921, пункту 11 Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р. № 12,  пункту 15 "Про внесення змін до Положення про військово-транспортний обов'язок", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. № 405.  
Проведено інструктажі по охоронні праці відповідно до Закону України «Про охорону праці»

Робота відділу освіти, молоді, спорту та культури Свалявської міської ради 

На контролі відділу тримається дотримання чинного законодавства з питань освіти, державного стандарту загальної середньої освіти. Здійснюється управління навчальними закладами, підпорядкованими відділу, координується  діяльність цих навчальних закладів, здійснюються заходи з національно-патріотичного виховання як один з головних напрямків виховної роботи. Забезпечено своєчасне підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Проведено роботу щодо стовідсоткового охоплення дітей та підлітків шкільного віку процесом навчання та виховання.
Відповідно до ст. 53 Конституції України кожен має право на освіту. У 2020/2021 н.р. надано освітні послуги для закладів загальної середньої освіти 4039 дітям, для закладів дошкільної  освіти 1013 дітям. 
Освітні послуги, які надають заклади освіти, відповідають запитам здобувачів освіти. Провідну роль у наданні якісних освітніх послуг відіграє освітнє середовище, у якому перебувають діти. Освітній простір осучаснено новими меблями, дидактичними матеріалами, навчально-методичною літературою.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про освіту» засновник закладу освіти повинен забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов. З урахуванням пріоритетності потреб, відділом освіти, молоді, спорту та культури спільно з відділом туризму, житлово-комунального господарства, соціально-економічних, внутрішніх та зовнішніх зв’язків  організовано виконання капітальних і поточних ремонтних робіт, придбання товарів і послуг, організовано якісне харчування.
Станом на 01.06.2021 року затверджено мережу закладів дошкільної освіти Свалявської територіальної громади, яка складається з 11-ти закладів дошкільної освіти та одного приватного (релігійної громади). У шести закладах дошкільної освіти створено 6 інклюзивних груп. Затверджено мережу закладів загальної середньої освіти, яка складається з 16 закладів загальної середньої освіти. В 11-ти ЗЗСО створено 36 інклюзивних класів.
З метою створення безпечних умов навчання і роботи, відповідно до вимог Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання закладів освіти та організації освітнього процесу здійснено наступні заходи:
    Зроблено поточні ремонти в:
•    Свалявській гімназії №1 (заміна підлоги в приміщенні класу, ремонт вбиральні, заміна унітазів);
•    Стройненській гімназії (облаштування підлоги в приміщенні класу);
•    Росошанській гімназії (облаштування огорожі, встановлення вхідних воріт);
•    Плав′янській початковій школі (укладання плитки в коридорі);
•    Встановлено 4 сучасні витяжки для харчоблоків по впровадженню системи HACCP для ЗЗСО №1, 2, 3, 4.
Для закладів дошкільної освіти:
•    оптимізовано прання білизни, створено 2 опорні пральні. Розроблено графік прання білизни та узгоджено з керівниками закладів дошкільної освіти; 
•    проводиться поточний ремонт спальної кімнати в закладі дошкільної освіти №2 та ЗДО №5;
•    в Драчинському закладі дошкільної освіти проводиться поточний ремонт технічного приміщення.
Заклади освіти забезпечено новим посудом для їдалень, миючими та дезінфікуючими засобами.
Протипожежні заходи: 
Безпека учнів беззаперечно є першочерговим завданням. Приведення закладів освіти громади у належний протипожежний стан потребує значних фінансових асигнувань та поступовості вирішення. 
З цією метою у 2021 році проведено:
•    перевірку та перезарядку усіх первинних засобів пожежогасіння в усіх закладах освіти;
•    навчання осіб, відповідальних за протипожежну безпеку;
•    планові/позапланові навчання з евакуації у всіх закладах освіти;
•    складено план заходів по приведенню закладів освіти у належний протипожежний стан.
    Забезпечення підручниками:
На початок поточного  2021/2022 навчального року учні 4-х та 8-их класів забезпечені підручниками на 100 %.
Нова українська школа продовжує позиціонувати нові виклики як для учнів, так і для вчителів. В рамках впровадження Нової української школи для 15 перших класів громади планується придбати нові учнівські одномісні парти, комп’ютерне обладнання для кожного першого класу, сучасні дидактичні матеріали. 
Харчування у закладах освіти організовано відповідно до перспективного двотижневого меню, яке в обов’язковому порядку погоджується Свалявським районним відділом Головного управління держпродспоживслужби у Закарпатській області. Директор закладу освіти за власним підписом і печаткою установи затверджує меню харчування кожного дня. Медичним працівником закладу щоденно знімаються проби готових страв, які зберігаються у закладі освіти у встановленому порядку та здійснюються записи у журналах встановленого зразка. Продукти харчування, які не мають супровідних документів, закладом освіти не приймаються. 
Безкоштовним гарячим харчуванням у закладах загальної середньої  освіти охоплено учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів з числа категорій (учасники бойових дій; діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах); діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям; діти, що мають статус «діти, потерпілі від наслідків Чорнобильської катастрофи) загальною чисельністю – 479 учнів. 
У 2020/2021 навчальному році учнів 4-их та 9-их класів було звільнено від обов’язкового проходження державної підсумкової атестації. Випускники 11-х класів мали право за власним бажанням пройти державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Результати ЗНО з трьох предметів зараховувалися випускникам як державна підсумкова атестація. Обов’язковими були: українська мова, українська мова/література, математика та третій предмет – на вибір.
11 клас в Свалявській громаді цього року закінчили 101 учень та 9 клас – 380 учні.
Позашкільна освіта.
Позашкільна освіта, як складова системи безперервної освіти, визначеної Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про позашкільну освіту”,  спрямована на розвиток здібностей та обдарувань вихованців, учнів і слухачів, задоволення їх інтересів, духовних запитів і потреб у професійному визначенні представлена на території міста Свалявським будинком школярів та ДЮСШ.
Свалявський будинок школярів – кількість вихованців 443, кількість гуртків 34, кількість педагогічних працівників 9 за основним місцем роботи та 4 за сумісництвом.
 Свалявська дитячо-юнацька спортивна школа – кількість вихованців – 364,  кількість педагогічних працівників – 15 з них 10 тренерів штатних та 5 сумісників. В школі працюють відділення з таких видів спорту: баскетбол, важка атлетика, волейбол, легка атлетика та футбол. Відділом забезпечено участь спортсменів у спортивних змаганнях та навчально-тренувальних зборах. Підготовлено ряд розпоряджень щодо оплати за участь спортсменів у спортивних турнірах та змаганнях.
Всі заклади загальної середньої освіти висвітлюють інформацію про проведену роботу на власних web-сайтах.
В умовах розбудови освіти, інформаційне забезпечення функціонування науково-методичної роботи набуває особливого значення. Підвищення ефективності науково-методичної роботи тісно пов'язано з розвитком і функціонуванням системи інформаційного забезпечення цього процесу, з умінням правильно й плідно використовувати його можливості..
Під час дії карантину, відповідно до управлінських рішень щодо організації освітнього процесу, в 2021 році освітні послуги здобувачам освіти надавалися з використанням дистанційних технологій.
Заклади культури
Мережа закладів культури Свалявської міської ради станом на 2021р. налічує: 
Один Свалявський будинок культури, 8 – клубних закладів у сільській місцевості;
Одна публічна бібліотека до складу якої входять 8 бібліотек-філій; 
Одна школа мистецтв та історичний музей.
До складу Свалявського будинку культури входять 11 аматорських колективів. 
Протягом 2021 року працівниками культури були проведені різні за формою та тематикою культурно-дозвіллєві заходи, в яких висвітлювали події місцевого, загальнонародного та державного значення. Діяльність клубних та бібліотечних установ спрямована на відзначення державних свят, пам’ятних дат, народних та духовних свят, організацію дозвілля для різних верств населення. 
Упродовж 2021 року працівниками бібліотек проведено безліч тематичних, історичних годин, годин скорботи, милосердя, народознавства, майстер-класи та інше.
23 травня працівники відділу освіти, молоді, спорту та культури Свалявської міської ради взяли участь разом з іншими громадами Мукачівського району в організації і проведенні Арт-проєкту «Барвистий вінок Закарпаття», який проводився в рамках всеукраїнського культурного марафону: 
« Не забуваючи минуле, погляд у майбутнє», присвячене 30-річчю Незалежності та Міжнародному дню музеїв.
У червні було організовано і проведено святкування Дня молоді, яке розпочалося 26 червня з велопробігу «Від свалявського дуба до Квасного потока». У спортивному заході взяли участь шанувальники велоспорту. Організатори велопробігу подбали, щоб ця подія стала пам’ятною для юних шанувальників цього виду спорту. Усміхнені обличчя учасників велопробігу, їхні позитивні емоції та гарний настрій – найкращий доказ того, що такі спортивні заходи до душі молоді Свалявської громади. Заходи пройшли за підтримки приватних підприємців Мирослави Голонич та Володимира Костишина, Івана Бідзілі, Вячеслава Ряшка, Сергія Дрекслера, Івана Станковича, Маргарити Загуменної, ГО «Спорт ліга Свалява» з допомогою яких було організовано пікнік та гостинці з різними смаколиками для учасників велопробігу.
Цього ж дня відбулися змагання зі стрітболу ,де юні учасники і переможці отримали грамоти і медалі за переможні місця у грі. У міському парку молодь мала можливість переглянути кіно просто неба.
27 червня з нагоди святкування «Дня молоді» у центрі міста, по вул. Головній, розташувалося ремісниче містечко. Майстри декоративно-ужиткового мистецтва демонстрували, як створюються речі домашнього вжитку із застосуванням технологій, що передаються з покоління в покоління. 
Цього ж дня у міському будинку культури відбувся концерт аматорських колективів Свалявської територіальної громади. 
Ввечері на жителів та гостей громади чекали свято випускників, концерт і дискотека.
На майданчик по вулиці Шевченка, де було змонтовано сцену, прийшло чимало жителів міста та інших населених пунктів громади. Випускників закладів загальної середньої освіти Свалявської ТГбуло нагороджено грамотами міської ради за успіхи в навчанні, спортивні та творчі досягнення. 
Концертна програма «Свята випускників» підготовлена випускниками шкіл громади та учнями Свалявської школи мистецтв за участі відділу освіти, молоді, спорту та культури Свалявської міської ради.
Після «Свята випускників» розпочалися концерт за участі популярних естрадних виконавців та святкова дискотека. 
Святкові заходи пройшли за підтримки народного депутата України Михайла Лаби, ФГ «Агро-Свалява»,  підприємства «Кроквуд», ТЦ «Курортний».
Свалявською школою мистецтв постійно проводяться щорічні традиційні конкурси.
У червні викладачі та учні народного відділу Свалявської школи мистецтв за підтримки Свалявської міської ради, взяли участь в Гала концерті – «Візерунки срібної землі», який проходив в Мукачівській дитячій школі мистецтв ім. С.Ф. Мартона, що в м. Мукачево.
На території Свалявської ТГ діє Свалявський історичний музей. Просвітницька робота, як найпомітніша для відвідувачів ланка роботи музею, формує враження та думку відвідувачів про музей загалом. Тому ведеться робота з дитячою аудиторією, з дорослими та з вчителями, проводяться майстер – класи, бесіди з розвитку мислення і інтелекту у дітей. 
Відділом освіти, молоді, спорту та культури Свалявської міської ради надано пропозиції, щодо  перенесення Свалявський історичний музей у приміщення філії Свалявської дитячої бібліотеки, а філію Свалявської дитячої бібліотеки у приміщення Свалявського будинку культури, з подальшою пропозицією по створенню Центру культурних послуг.

Робота служби у справах дітей

Відповідно до законодавства службою у справах дітей Свалявської міської ради прийнято від служби у справах дітей Свалявської РДА особові справи:
-    79 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 
-    11 особових справ дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, 
-    2 особових справ дітей, залишених без батьківського піклування, 
-    5 особових справ прибувших дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з інших територій, 
-    8 особових справ дітей, позбавлених батьківського піклування , які перебувають в ДБСТ Карпіка, 
-    43  особові справи опікунів/піклувальників, 
-    13 особових справ усиновлених дітей, за якими здійснюється нагляд усиновлення,
-    4 особові справи з усиновлення, які знаходилися в провадженні Свалявського районного суду.
-    56 особових справ осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, знятих з облік.
-    1 особова справа кандидата в усиновителі. 
В січні-лютому 2021 року відповідно до вимог законодавства було підготовлено апаратну машину та її компоненти та інстальовано згідно вимог Єдину інформаційно-аналітичну систему «ДІТИ» ( далі ЄІАС «ДІТИ»). Міністерством соціальної політики України   в дану систему приєднано службу як користувача та надано право користування та експлуатації. Дану систему було наповнено справами дітей, прийнятих від ССД Свалявської РДА. 
На 30.06.2021 року  на обліку служби перебуває 84 дітей (дітей-сиріт – 47, дітей позбавлених батьківського піклування – 37), з яких під опікою, піклуванням перебуває  66 дітей,  10 статусних дітей, перебуває в інтернатних закладах на повному державному утриманні, 1 дитина перебуває в ліцеї на повному державному утриманні.  15 дітей, які підлягають усиновленню, 7 дітей, які перебувають в ПС та ДБСТ.  
На початок року відсоток влаштування дітей в сімейні форми виховання становив 84,81%. 
На кінець звітного періоду ( на 30.06.2021 року) відсоток влаштування дітей до сімейних форм виховання становить 86,90. (загальнообласний відсоток влаштування в сімейні форми становить 88,2%)  
Тобто за пів року відсоток влаштування дітей зріс на 2,09%.
Взято на облік служби за І півріччя 2021 року 12 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Знято 7 таких дітей.
Протягом І півріччя 2021 року службою у справах дітей підготовлено матеріали щодо 15 справ по усиновленню. Станом на 30.06.2021 року усиновлено в Сваляві 15 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 4 дітей-іноземними громадянами. 
За звітний період розглянуто службою 99 звернень громадян з питань захисту прав та інтересів дітей. 
Працівниками служби прийнято участь у 101 судовому засіданні Свалявського районного суду щодо: позбавлення батьківських прав, відібрання без позбавлення, розлучення і визначення місця проживання, усиновлення, визнання особи такою, що втратила право користування, кримінальні справи за участю дітей (свідків чи обвинувачених), визнання батьківства, усунення перешкод у спілкуванню з дітьми та інші. Працівники служби приймали участь у досудових допитах неповнолітніх та захищали їх права та інтереси в суді.
При проведенні  перевірок сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах,  працівниками служби у справах дітей було виявлено 11 дітей,  вилучено та влаштовано 8 дітей (5 з яких влаштовано до обласного Притулку для дітей смт.Батьово, 3 дітей влаштовано в ЦРЛ з подальшим влаштуванням в КНП «Обласний Будинок дитини» ЗОР). 
Службою у справах дітей спільно із відділенням поліції проводилися профілактичні рейди „Урок”, „Вулиця”, „Вокзал”, ,,Малюк” з метою профілактики злочинності та подолання дитячої безпритульності та бездоглядності. За І півріччя 2021 року проведено  14  рейдів.
Індивідуальну профілактичну роботу  проведено з дітьми з девіантною поведінкою (45 дітей). 
В ході проведення рейдів за І-півріччя, здійснено 39 перевірок торгових закладів на наявність фактів продажу тютюнових та горілчаних виробів неповнолітнім. 
На 7 засіданнях комісії з питань захисту прав дитини Свалявської міської ради,  розглянуто 41 справи про надання дозволів на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право користування  яким, або право власності на яке  мають діти, надання цивільної дієздатності, статусу, зміна статусу, влаштування в ОБД, призначення опіки, позбавлення батьківських прав, відібрання дітей від батьків, усунення перешкод у спілкуванні з дітьми т інші.
Подано 6 позовів про позбавлення  ( відібрання) батьківських прав від органу опіки та піклування, з яких 2 з яких задоволено судом ( інші ще на розгляді суду). 
Працівниками служби регулярно проводилися перевірки  сімей, де батьки або особи що їх заміняють ухиляються від виконання своїх батьківських обов”язків. За результатами перевірок складалися акти обстеження матеріально-побутових умов проживання сім”ї.Також проводилися профілактичні бесіди з дітьми, які систематично, самовільно залишають постійне місце проживання, а також з їх батьками. Проведено 42 бесід, лекцій з дітьми.
Разом з працівниками поліції було перевірено  навчальні заклади громади  на предмет  залучення дітей до навчання, проведено профілактичну роботу з дітьми з девіантною поведінкою, а також перевірки роботи рад профілактики в закладах загальної середньої освіти громади. 
Справи дітей, які знаходяться під опікою та піклуванням було доукомплектовано всіма необхідними документами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаною із захистом прав дитини». Працівниками служби перевірено умови проживання, утримання, забезпечення всім необхідним дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, використання опікунами /піклувальниками коштів отриманих на дітей. Здійснено перевірки 13 сімей у яких виховуються усиновлені діти за місцем проживання, на предмет з’ясування умов проживання та виховання усиновленої дитини. Проводилися консультаційно-профілактичні бесіди з опікунами (піклувальниками) та їх підопічними. 
Призначено на  9 дітей опіку/піклування . 3 дітей влаштовано у ДБСТ.
Здійснено  перевірку в КНП «Обласний Будинок дитини» ЗОР території нашої громади, на предмет належного утримання та виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також наявності всіх необхідних документів про надання статусу дітей та нарахування соціальних допомог. В даному закладі на кінець півріччя  перебуває 62 дітей.
На підставі повідомлення Свалявської лікарні про покинуту дитину, та складеного акту закладу охорони здоров’я та органу внутрішніх справ України про дитину, яку відмовилися забрати батьки, службою було підготовлено проекти рішень  про статус та влаштування даної дитини.   
На розгляд виконавчого комітету Свалявської міської ради було підготовлено 33  проєкти рішень. 
На офіційному сайті Свалявської міської ради відкрито та діє веб-сторінка служби у справах дітей, на якій здійснюється постійне висвітлення роботи служби.

Робота відділу містобудування та архітектури

Протягом І півріччя 2021 року спеціалістом відділу було підготовлено та надано:
- проєкти рішень виконавчого комітету міської ради – 95;
- проєкти рішень сесії міської ради - 20;
- погодження режиму роботи об'єктів розміщених на території громади - 6;
- підготовлено листів (відповідей, звернень, клопотань, запитів) - 115;
- ордерів на проведення земельних робіт - 10;
- складено 7 актів щодо обстеження зелених насаджень (на загальну кількість: 183 дерева  підлягають зрізанню; 370 дерев - сан.обрізці);
- довідки про відсутність забудови на земельній ділянці - 4;
Розглянуто 40 звернень громадян. Розгляд звернень здійснюється шляхом виїзду на місце комісією міської ради.
У відділі постійно вивчаються зміни до законодавства та нормативно-методичної бази у сфері містобудівної діяльності. Надаються консультації фізичним та юридичним особам стосовно присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна, земельним ділянкам, у тому числі у випадках їх поділу, об’єднання, виділення частки; переведення жилих будинків і приміщень (квартир) у нежилі тощо. Зокрема, з метою легалізації самовільного будівництва, проводиться роз’яснювальна робота з населенням щодо необхідності здачі в експлуатацію самовільно збудованих індивідуальних житлових будинків побудованих в період до 5 серпня 1992 року, та в період з 1992 року по 2015 рік.
З метою вирішення питань у сфері містобудування та відведення земельних ділянок для будівництва об’єктів різного призначення, відділом протягом звітного періоду розроблено 9 детальних планів територій, проведено 3 засідання громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, та затверджено 3 детальних плани територій з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану Свалявської територіальної громади.
Щоденно громадянам надаються консультації:
- з оформлення документації на будівництво та право установчих документів на землю (щодо процедури розроблення детальних планів територій); 
- вирішення спірних питань щодо меж власних ділянок, проведення будівництва у відповідності до будівельних норм;
- можливості розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території громади, продовження дії паспортів ТС;
- надання та реєстрація будівельних паспортів;
- та інше.
За участі провідного спеціаліст відділу розроблені:
- Правила благоустрою території населених пунктів Свалявської міської ради;
- Положення про порядок Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення на території Свалявської міської ради;
- Положення про зміну статусу квартири багатоквартирного житлового будинку;
- Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Свалявської міської ради (з додатками).
Відділом містобудування та архітектури проводиться робота щодо розроблення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту:
- вулиці Шевченка в м.Свалява;
- вулиці Робітнича в м.Свалява;
- тротуару по вулиці Головна та по вулиці Київська (від перехрестя з вулиці Духновича до внутрішньоквартального проїзду до вулиці Київська,8) у м.Свалява.
- тротуару по вулиці Духновича (від перехрестя з вул.Головна до вул.Київська) у м.Свалява;
- тротуару по вулиці Визволення (від пл.Головної до межі міста) у м.Свалява;
та проведення коригування проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Поточний середній ремонт дороги загального користування місцевого значення С071010 Дусино-Плав'я км 0+000-2+500 Закарпатська область" (428/18)".
Відділом постійно надається оперативна інформація до Закарпатської обласної державної адміністрації, управління містобудування та архітектури ОДА; приймається участь у вебінарах з питання нововведень у сфері містобудування.
На офіційному сайті Свалявської міської ради відкрито та діє веб-сторінка відділу, на якій оприлюднюється інформації щодо розроблення містобудівної документації.

Робота відділу туризму, інвестицій та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства, внутрішніх та зовнішніх зв’язків міської ради

Діяльність відділу у звітному періоді була спрямована на реалізацію державної політики в рамках власних і делегованих повноважень, виконавчих органів міської ради у сферах туризму, інвестицій та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства, внутрішніх та зовнішніх зв’язків.
З метою сприяння збалансованого розвитку та створення умов для сталого соціально-економічного розвитку територіальної громади,  відділом розроблено проекти рішень міського голови, якими затверджено робочу групу з розроблення проекту Стратегії розвитку Свалявської територіальної громади на період до 2027 року та робочий план по підготовці проекту Стратегії розвитку і розпочато роботу робочої групи, саме: запроваджено анкетне опитування мешканців та представників бізнесу Свалявської територіальної громади та збір пропозицій до проекту Стратегії.
З метою залучення додаткових інвестиційних ресурсів в розвиток Свалявської територіальної громади (в тому числі шляхом використання міжнародних донорських організацій. Що діють в Україні), протягом І півріччя 2021 року працівниками відділу  в рамках конкурсної програми Українського культурного фонду Культура.Туризм.Регіони. за лотом Культурно-туристичний маршрут підготовлено інвестиційний проект та аплікаційний пакет, які подано на розгляд і відбір відповідної комісії та зареєстровано через офіційний сайт Українського культурного фонду „Культурний шлях "Присілок Бистрий".
В рамках оголошеного конкурсу з відбору інвестиційних проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2022 році, розроблено та подано проектні заявки на розгляд і відбір регіональної комісії та здійснено реєстрацію проектів на он-лайн платформі ДФРР, а саме:
„Створення науково--освітнього простору Музей науки у місті Свалява”;
„Реконструкція мереж водопостачання та водовідведення вулиць Волошина, Менделеєва, Машкіна і Шерегія в м.Свалява Закарпатської обл.”;
„Створення належних умов в КНП «Свалявська міська лікарня» для надання якісної медичної допомоги населенню”.
Загальна вартість проектів регіонального розвитку, поданих на фінансування Державного фонду регіонального розвитку складає майже 80,0 млн.грн. 
В рамках програми «Спроможна школа для кращих результатів», що реалізується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, в напрямку проведення реконструкції та капітальних ремонтів будівель (їх частин), споруд закладів загальної середньої освіти підготовлено проектні заявки з відповідними пакетами документів, які подано до облдержадміністрації для розгляду на відповідній комісії:
„Створення сприятливих умов для надання якісних освітніх послуг у Свалявському закладі загальної середньої освіти №4 з поглибленим вивченням окремих предметів по вулиці Верховинській, 89, м.Свалява”;
„Влаштування сприятливих умов для отримання якісної освіти у Свалявському закладі загальної середньої освіти №2”.
В рамках Програми «U-LEAD» з Європою підготовлено Заявку для участі у конкурсному відборі громад для участі у Мережі партнерства з муніципалітетом Гульборгсунн (Данія). За результатами конкурсу громаду відібрано для укладення відповідної угоди по співробітництву як переможця конкурсу.
На виконання листів обласної державної адміністрації:
- сформовано та подано до облдержадміністрації пропозиції Свалявської територіальної громади  щодо включення їх до фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій на загальну суму понад 40,6 млн.грн.;
- сформовано та подано до облдержадміністрації  пропозиції та обґрунтування щодо вирішення проблемних питань Свалявської територіальної громади для подання  на розгляд в Конгресі  місцевих та регіональних влад;
- сформовано та подано до облдержадміністрації перелік проектів (заг. вартість 27160,5 тис.грн.), які пропонуються виконавчим комітетом Свалявської територіальної громади для участі у конкурсному відборі в рамках «Проєкту з модернізації інфраструктури централізованого водопостачання та водовідведення», що реалізуватиметься в рамках позики Європейського інвестиційного банку.
В рамках реалізації державної регуляторної політики:
-    розроблено проект розпорядження міського голови «Про внесення змін до Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів у сфері господарської діяльності Свалявської міської ради на 2021 рік» (прийнято розпорядження від 05 квітня 2021 року №203);
-    на виконання розпорядження міського голови від 05 квітня 2021 року №203 розроблено наступні проекти регуляторних актів – проєкти рішень Свалявської міської ради:
„Про встановлення розмірів ставок єдиного податку для фізичних осіб - підприємців на території Свалявської міської ради”;
„Про встановлення розміру ставки туристичного збору на території Свалявської міської територіальної громади”;
„Про встановлення ставки збору за місця для паркування транспортних засобів на території Свалявської міської  ради”.
Відповідно до статей 8, 33 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” здійснено аналіз регуляторного впливу проектів регуляторних актів. Відповідно до статті 34 Закону кожен проект регуляторного акту розглянуто на постійній комісії Свалявської міської ради з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, інфраструктури, транспорту та комунального господарства та отримано позитивний висновок про відповідність проектів вимогам статей 4 та 8 цього Закону.
Відповідно до статей 9, 35 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” зазначені проєкти регуляторних актів розміщено на офіційній сторінці міської ради в мережі Інтернет з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань. 
Відповідно до статті 34 Закону проекти регуляторних актів з відповідним аналізом регуляторного впливу та висновком постійної комісії Свалявської міської ради надіслано до спеціально уповноваженого органу (Державна регуляторна служба України) для отримання пропозицій щодо удосконалення проектів відповідно до принципів державної регуляторної політики.
Проекти регуляторних актів були подані на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради.
Також розроблено проект розпорядження міського голови „Про затвердження Плану-графіку проведення заходів з відстеження результативності регуляторних актів Свалявської міської ради на 2021 рік”.
В рамках діяльності відділу туризму, інвестицій та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства, внутрішніх та зовнішніх зв’язків міської ради підготовлено проєкти рішень Свалявської міської ради та виконавчого комітету: 
-    Про утворення комісії з  питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, яким затверджено посадовий склад комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконкомі Свалявської міської  ради та Положення про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради;
-    Про затвердження Положення про відділ туризму, інвестицій та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства, внутрішніх та зовнішніх зв’язків виконавчого комітету Свалявської міської ради;
-    Про створення комісії  з обстеження технічного стану об’єктів;
-    Про створення комісії з обстеження стану русел річок на території Свалявської міської ради;
-    Про розміщення дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки на території Свалявської територіальної громади;
-    Про створення комісії по обстеженню зелених насаджень;
-    Про створення комісії з обстеження та інвентаризації спортивного майданчика, а також ряд інших проектів рішень, що належать до компетенції відділу. 
Протягом звітного періоду працівники відділу взяли участь в роботі наступних комісій:
по військовому обліку та призовників і військовозобов’язаних;
з приймання-передачі на відповідальне зберігання матеріальних цінностей;
з прийому-передачі картотек реєстраційного обліку місця проживання/перебування фізичних осіб;
з обстеження стану русел річок на території Свалявської міської ради;
по обстеженню вулиць та доріг Свалявської територіальної громади;
по обстеженню приміщень та споруд;
по обстеженню зелених насаджень;
з обстеження та інвентаризації спортивного майданчика.
В рамках роботи відповідних комісій здійснено:
•    обстеження русел річок Латориця, Свалявка, Дусинка на проведення робіт щодо відновлення і розчистки русел; 
•    обстеження технічного стану будівель соціальної інфраструктури територіальної громади, а саме: спортивної зали Свалявського закладу загальної середньої освіти №3 на предмет її аварійності, приміщення Драчинського та Плав’янського закладів дошкільної освіти на предмет здійснення їх поточних ремонтів, Свалявського закладу загальної середньої освіти №1 на предмет техногенної та пожежної безпеки;
•    обстеження зелених насаджень в межах території громади, в тому числі за заявами мешканців громади та закладів соціальної сфери на предмет знесення аварійних та сухостійних дерев, запобігання виникненню аварійної ситуації на інженерних мережах;
•    обстеження дорожнього покриття 24 вулиць, що перебувають у комунальній власності територіальної громади в населених пунктах Свалява (Л.Українки, І.Франка, Головна, Достоєвського, Л.Толстого, Бистрянська, Пирогова, Торгова, Котляревського, Чорновола, Туряниці, Чайковського, Б.Хмельницького, Старолюбовнянська, Гагаріна, З.Космодем»янської, Київська, Шерегія, Духновича, Борканюка), Росош (Зарічна, Борканюка), Лопушанка та Стройне на предмет здійснення ямкового ремонту з метою збереження асфальтобетонного покриття. В цілому ямковим ремонтом було охоплено 3 473, 38 м.кв. дорожнього покриття.
За результатами обстежень підготовлено відповідні акти обстежень та подано на розгляд міського голови.
Комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій протягом січня-червня 2021 року здійснювався систематичний аналіз стану епідемічної ситуації на території громади та приймались відповідні рішення про вжиття додаткових заходів щодо запобігання поширенню COVID-19, в рамках яких було забезпечено проведення рейдових перевірок відповідно до розпоряджень керівника робіт штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації Свалявської міської ради, проведення додаткових заходів щодо посилення контролю за протиепідемічною ситуацією на території громади, дотримання суб’єктами господарювання встановлених вимог стосовно функціонування в умовах карантину, зокрема дотримання маскового режиму, соціальної дистанції та визначених заходів дезінфекції, особливо в закладах освіти, культури, громадського харчування та торгівлі, на ринках та транспорті. 
В рамках наділених повноважень відділ виконує завдання та вказівки облдержадміністрації, департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, інших її структурних підрозділів, розглядає скарги та звернення громадян в межах компетенції відділу.

Відділ земельних відносин Свалявської міської ради здійснює реалізацію земельного законодавства на території Свалявської міської ради. В межах здійснення своїх повноважень, відділом проведено наступну роботу за перші шість місяців 2021 року:

№п/п

Зміст роботи

Результат

1.

Видано довідок щодо кількості земельних ділянок, які рахуються  за дворогосподарством окремо за  видами цільового призначення

622

2.

Видано довідок про наявність земель сільськогосподарського призначення для пред’явлення в центр зайнятості

76

3.

Видано довідок про правовий статус земельної ділянки

6

4.

Розглянуто та опрацьовано заяв громадян на реалізацію прав на безкоштовну приватизацію земельної ділянки

233

5.

Підготовлено проектів рішень Свалявської міської ради

183

6.

Розглянуто скарг громадян по земельних спорах 

6

7.

Опрацьовано на предмет відповідності земельному законодавству та погоджено документацій із землеустрою 

209

8.

Укладено договорів купівлі-продажу земельних ділянок комунальної власності 

2

9.

Здійснено підготовку необхідних документів та укладено договорів оренди земельних ділянок

19

10.

Здійснено підготовку необхідних документів та укладено договорів про відшкодування фактичних втрат від недоотримання орендної плати

15

 

Робота відділу з питань соціального захисту населення

Відділ соціального захисту населення Свалявської міської ради обслуговує 10 населених пунктів: м. Свалява, с. Драчино, с.Дусино, с.Лопушанка, с.Мала Мартинка, с.Плав'я, с.Росош, с.Стройно, с.Тибава, с.Черник.
Відділом соціального захисту населення проведено відповідну роботу щодо отримання модулів шифрування для підключення до крипто – мережі Мінсоцполітики та Програмного комплексу «Інтегрована Інформаційна Система «Соціальна громада».
В лютому 2021 році до Програмного комплексу «ІІС «Соціальна громада» підключена відповідальна особа відділу з питань соціального захисту населення.
В.о.начальника відділу прийняла участь у 5 онлайн - семінарах, онлайн –навчаннях.
Відповідальною особою (в.о.начальника відділу) з 1 березня 2021 по 1 липня 2021 року прийнято та опрацьовано  542 електронні справи ( по яких надано 659 соціальних допомог в тому числі - 570 різні види соціальних допомог, 45 пільг 44 субсидії). 
Всі заяви з документами занесені ЦНАПом до програмного комплексу «ІІС «Соціальна громада» відправляються в.о.начальника відділу до управління соціального захисту населення Мукачівської РДА для подальшої обробки. Паперові справи заносяться  до реєстру передання прийнятих документів щодо призначення усіх видів соціальної допомоги та  передаються до УСЗН Мукачівської РДА.  Також в.о.начальника відділу  постійно здійснює перевірку всіх електронних справ внесених ЦНАПом до Програмного комплексу «Соціальна громада» з метою відповідності електронних справ до інформаційних карт по кожному виду соціальної допомоги та подальшого направлення їх до УСЗН для призначення відповідних видів соціальних допомог. 
За запитами управління соціального захисту населення Мукачівської РДА здійснено 82 обстеження матеріально - побутових умов сімей на території Свалявської, Полянської Неліпинської територіальних громад, про що складено відповідно 82 акти які направлено до управління соціального захисту населення Мукачівської РДА.
За зверненнями мешканців Свалявської громади здійснено 42 виїзди на обстеження фактичного місця проживання громадян, про що складено відповідно 42 акти фактичного місця проживання для отримання субсидій та пільг.
У лютому місяці 2021 року було здійснено 195 виїздів обстеження побутових умов проживання  осіб та складено відповідно 195 анкет (опитувальників) отримувачів соціальних послуг, які перебували на обслуговуванні у відділенні соціальної допомоги вдома по населених пунктах: м.Свалява, с.Стройне, с.Дусино, с.Росош, с.Плав'я, с.Мала Мартинка, с.Тибава.
В.о.начальника  відділу веде поточну роботу - складання звітності, оформлення запитів  до установ та організацій з  питань, що належать до компетенції відділу.
На виконання листів Мінсоцполітики та облдержадміністрації виконано контрольних звітів:
-  щомісячних – 4;
-  щоквартальних – 2;
-  піврічних – 1;
-  поточних – 2.
Спеціалістами проведено консультування 735 мешканців територіальної громади з питань застосування законодавства щодо соціальної підтримки населення, надання соціальних послуг, захисту соціальних прав, інших питань віднесених до компетенції відділу. 
Для направлення на комплексну реабілітацію дітей з інвалідністю звернулися батьки 7-ми дітей. Всі діти направлені до відділення комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю до Свалявського реабілітаційного центру.
Відповідно до «Програми соціального забезпечення та соціального захисту «Турбота»  затвердженої рішенням сесії Свалявської міської ради VII скликання від 24.12.2020 року №20, з 01 січня 2021 року по 1 липня 2021 року відділ прийняв 661 пакет документів необхідних для надання одноразової матеріальної допомоги та направив на розгляд комісії яка створена розпорядженням міського голови «Про створення комісії по розгляду заяв на матеріальну допомогу громадян Свалявської міської ради» від 18.01.2021 року №162.
Станом на 01.07.2021 року матеріальна допомога виплачена 489 особам на загальну суму 546900 грн, з  них:
- матеріальна допомога на лікування виплачена 457 особам – 466000 грн;
- матеріальна допомога на поховання громадян, які не досягли пенсійного віку і не працювали виплачена 27 особам – 45900  грн; 
- матеріальна допомога у зв’язку з пожежею 5 особам – 35000 грн.
На розгляд виконавчого комітету підготовлено 9  проєктів рішень: про виплату допомоги на поховання, про виділення матеріальної допомоги на лікування, про виділення матеріальної допомоги у зв’язку з пожежею; 12 проєктів рішень про надання пільг та звільнення від оплати за відвідування дітьми «Свалявської школи мистецтв», про надання пільг та звільнення від оплати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти та початкових школах Свалявської міської ради; 5  проєктів рішень про взяття на квартирний облік та зняття з квартирного обліку.
Згідно Положення про порядок оплати та надання пільг по оплаті за навчання в Свалявській школі мистецтв, звернення батьків, відділом прийнято та підготовлено проєкт рішення виконавчого комітету Свалявської міської ради на звільнення від оплати за навчання 115 учнів  в Свалявській школі мистецтв.
Відділом прийнято заяви батьків (з необхідним переліком документів) діти яких відвідують заклади дошкільної освіти та підготовлено проєкт рішення виконавчого комітету Свалявської міської ради про надання пільг та звільнення від оплати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти та початкових школах Свалявської міської ради:
На 50% - 81 дитина на суму 83542,43  ( сума за 6 місяців поточного року);
На 100% - 33 дитини на суму 61159,43 ( сума за 6 місяців поточного року);
На запити з  філії ДУ Центр пробації» та Мукачівського РУП ГУНП надано 106 характеристик на мешканців Свалявської міської ради.

На території міської ради функціонує відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Відділ без права юридичної особи і діє як самостійний структурний підрозділ Свалявської міської ради. З метою забезпечення зручності та доступності отримання адміністративних послуг суб’єктами звернень у межах Свалявської об’єднаної територіальної громади за адресами: с. Стройне, 152,(поштовий індекс 89331), с. Дусино, вул.. Миру, 98,(поштовий індекс 89332), с. Тибава, 70 а,(поштовий індекс 89330) утворено віддалені робочі місця працівників ЦНАП, у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається органом (посадовою особою), що прийняв рішення про його утворення.
У І півріччі 2021 року роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» Свалявської міської ради (далі – відділ ) загальна кількість наданих адміністративних послуг  становить 2343 послуги, а саме:

N з/п

Назва дозвільного органу

Прийнято та опрацьовано документів

1

Відділ містобудування та архітектури

7

2

Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області

Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі

1

3

Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської ОДА

2

4

Документи дозвільного характеру

4

5

Закарпатське обласне управління лісового та мисливського господарства

14

6

Реєстрація місця про живання:

Свалявська міська рада

Стройненсьий округ

Дусинський округ

Тибавський округ

172

101

24

43

4

7

Довідка про реєстрацію місця проживання (Додаток 13)

Свалявська міська рада

Стройненсьий округ

Дусинський округ

Тибавський округ

583

344

93

115

31

8

Витяг про зареєстрованих осіб:

Свалявська міська рада

Стройненсьий округ

Дусинський округ

Тибавський округ

294

187

25

77

5

9

Довідки різного характеру:

Стройненсьий округ

Дусинський округ

Тибавський округ

100

42

36

22

10

Сектор у Закарпатській області Державного агентства водних ресурсів України

2

11

Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області

57

12

Управління Держпраці у Закарпатській області

Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки

Реєстрація Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці

Зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування

Відомча реєстрація (тимчасова реєстрація) великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування

12

 

 

2

 

5

 

1

 

 

 

4

13

Управління ДСНС в Закарпатській області

1

14

Управління соціального захисту населення:

Свалявська міська рада

Стройненсьий округ

Дусинський округ

Тибавський округ

701

538

61

70

37

 

15

Управління/Відділ Держгеокадастру

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку

Надання витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку

Реєстрація земельної ділянки

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

302

 

 

 

 

 

16

Послуги державного реєстратора юридичних осіб - фізичних підприємців

92

 

Всього:

2343

 

Також надаються консультації особисто, в телефонному режимі та електронною поштою.
З початку року послуги, які надаються через ЦНАП розширено шляхом укладання угод про співпрацю з  виконавчими органами державної влади. 
З 01.04.2021 р. підключений до «Реєстр територіальних громад», що є обов’язковим для територіальних громад.
Відділ користується програмним комплексом «Соціальна громада», який дозволяє опрацьовувати документи в електронному вигляді. Електронні копії документів, прийняті через „Соціальну громаду” одразу потрапляють до управління соціального захисту населення райдержадміністрації, що скорочує  час прийняття рішення майже вдвічі, а з 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються через ЦНАП виключно з формуванням електронної справи. На даний час у відділі «Центр надання адміністративних послуг» можливо отримати 132 адміністративні послуги, які надаються через адміністраторів відділу.
Висловити свою думку щодо якості наданих адміністративних послуг громадяни мають можливість за допомогою скриньки для висловлення зауважень та пропозицій щодо роботи ЦНАП та на офіційному сайті Свалявської об’єднаної територіальної громади.

Публічні закупівлі

Фахівцями з публічних закупівель (уповноваженими особами) Свалявської міської ради у період з 01.01.2021р. по 30.06.2021р. здійснено: 
160 закупівель без використання електронної системи  на суму 2 313 148,73грн., 
проведено  18 спрощених закупівель  на суму  1 923 069,84 грн.
та проведено 17 відкритих торгів  на суму  10 538 507,59 грн.

Робота служби комунального майна та господарського забезпечення

В комунальній власності Свалявської міської ради знаходиться 81 об’єкт нерухомого майна, в т.ч. заклади освіти, культури, охорони здоров’я до яких відносяться міські та сільські школи, дошкільні заклади, садочки, музична школа,клубні та бібліотечні заклади, міська лікарня та поліклініка з  фельдшерсько – акушерськими пунктами, адміністративні будинки, кінотеатр, стадіон з плавальним басейном, готель, Михайлівська церква 1759 р., телевізійна вежа та будинок урочистих подій.
Впродовж першого півріччя 2021 року до бюджету від надання в оренду майна комунальної власності надійшло 211 236 гривень.
Станом на червень 2021 року, діє 11 договорів оренди, на етапі підписання знаходиться 9 договорів, на етапі розроблення 14 договорів, планується до кінця 2021 року заключення ще додатково 25 договорів, з яких 10 будуть віднесені до переліку другого типу, а 15 до переліку першого типу з визначенням переможця на основі аукціону.
Службою комунального майна та господарського забезпечення Свалявської міської ради було проведено підготовку до реалізації таких рішень Свалявської міської ради: 
-    «Про затвердження Положення про оренду комунального майна та методики розрахунку орендної плати, та пропорції її розподілу»;
-    «Про  передачу частини об’єкта нерухомого майна Свалявської міської ради в оперативне управління  Комунальному унітарному підприємству «Свалявське міське бюро технічної інвентаризації»;
-    «Про передачу об’єкта нерухомого майна Свалявської міської ради в оперативне управління комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр Свалявської міської ради»;
-    «Про передачу об’єкта нерухомого майна Свалявської міської ради в оперативне управління  комунальному некомерційному підприємству «Свалявська міська лікарня»;
-    «Про передачу об’єкта нерухомого майна Свалявської міської ради в оперативне управління Комунальному некомерційному підприємству «Свалявський стоматологічний центр»;
-    «Про передачу об’єкта нерухомого майна Свалявської міської ради в оперативне управління комунальному некомерційному підприємству «Центр первинної медико-санітарної допомоги Свалявської міської ради»;
-    «Про затвердження Переліків другого типу об’єктів комунальної власності».
     Результатом роботи яких було укладання договорів оренди та договорів на закріплення майна на праві оперативного управління з правами балансоутримувача.
Службою комунального майна та господарського забезпечення Свалявської міської ради оформлено право власності за на 7 об’єктів нерухомого майна комунальної власності, на етапі підготовки для здійснення реєстрації знаходяться ще 8 об’єктів, планується до кінця 2021 року оформити всі 81 об’єктнерухомого майна комунальної власності.
    Проводиться калькуляція, розробка та підготовка договорів на відшкодування комунальних послуг з орендарями у рамках основних договорів оренди.
    На виконання Закону України «Про оренду державного та комунального майна»  157-IX в редакції від 22.05.2021,«Порядку передачі в оренду державного та комунального майна» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 червня 2020 року № 483, Постанови Кабінету Міністрів України від 04 жовтня 1995 року №786 «Про методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу»,  Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження примірних договорів оренди державного майна» №820 від 12 серпня 2020 року, з метою вдосконалення правового регулювання орендних відносин та забезпечення підвищення ефективності використання майна, процедури розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна, що належить до комунальної власності Свалявської міської радирозпочата робота та співпраця з оператором електронного майданчика щодонадання в оренду майна комунальної власності через електронну торгову систему шляхом проведення електронних аукціонів. Укладено договір про проведення електронних аукціонів з передачі майна в оренду з оператором електронного майданчика «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА»
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.