Звіт міського голови про роботу виконавчих органів Свалявської міської ради
На виконання вимоги депутатів міської ради пропоную вам звіт про роботу виконавчих органів міської ради.
Структура апарату Свалявської міської ради та її виконавчих органів налічує: 11 відділів, 2 служби та фахівці з публічних закупівель міської ради. До складу виконавчого комітету міської ради входять за посадами: міський голова, секретар міської ради та 17 членів виконкому. Основною формою роботи виконавчого комітету є його засідання. Виконавчий комітет ради здійснює свою діяльність на основі власних та делегованих повноважень, передбачених статтями 27-40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“ та чинного законодавства.
Протягом періоду з січня по вересень поточного року проведено 11 засідань, на них, загалом прийнято 282 рішень. Переважна частина прийнятих рішень стосується соціального захисту населення, містобудування та архітектури.
Міським головою видано 284 розпоряджень з основної діяльності.
Загальна та організаційна робота
Станом на 01.09.2021 р. було зареєстровано та передано за призначенням 4920 документів (вхідної кореспонденції):
Назва |
Кількість |
Адміністрація Президента України, Верховна Рада України, Міністерства та їх структурні підрозділи |
3 |
листи обласної ради та облдержадміністрації |
113 |
листи з інших міст |
65 |
відділи та управління обласної ради та облдержадміністрації |
220 |
органи місцевого самоврядування |
20 |
правоохоронні та контролюючі органи |
784 |
політичні партії та громадські організації |
39 |
засоби масової інформації |
7 |
установи та організації міста |
130 |
промислові підприємства |
45 |
освіта, наука, культура, охорона здоров’я |
140 |
приватні підприємства та підприємці |
110 |
підприємства торгівлі, харчової промисловості та побутового обслуговування |
19 |
виконавчі органи міської ради |
80 |
комунальні, автотранспортні підприємства та інші |
623 |
звернулося громадян |
2523 |
інші |
|
Мешканці міста та сіл зверталися з проблемами, які є доволі різноманітними, про що свідчить тематика питань, порушених зверненнях.
Звернення громадян |
|||
№п/п |
Назва |
Кількість |
Примітка |
1 |
з питань соціального захисту, кількість яких |
601 |
про надання матеріальної допомоги учасникам АТО, допомога на поховання близьких, громадянам що опинилися в скрутних життєвих обставинах (лікування онкозахворювань) та громадянам, житло яких постраждало внаслідок пожежі або стихійного лиха |
2 |
з питань житлової політики |
305 |
питання пов’язані з обстеженням житлових умов жителів, які оформляли субсидії та інші соціальні допомоги |
3 |
з комунального господарства |
165 |
питання стосуються якості надання послуг, ремонту квартир та покрівлі даху, ремонту дорожнього покриття, облаштування ливневих каналізацій, спилювання дерев які підлягають повному або частковому видаленню прибирання та освітлення вулиць міста |
Всі вони належним чином опрацьовані, направлені до виконавців, на всі надані відповіді.
З січня до міської ради надійшло 13 письмових звернень від депутатів, 2 з них надійшло від Народних депутатів України.
Про доступ до публічної інформації |
|
Назва |
Кількість |
інформації щодо земельних питань |
13 |
інформації щодо дотримання законодавства |
3 |
інформації щодо фінансових питань |
4 |
відомостей про нормативі документи Свалявської міської ради та їх копій |
5 |
РАЗОМ |
25 |
На сайті Свалявської міської ради є можливість щодо звернення громадян у вигляді електронних петицій. За звітній період надійшло 11 електронних петицій, 3 петиції набрали відповідну кількість 100 підписів на підтримку за 30 днів та були розглянуті по суті, 1 петиція відхилена у зв’язку з не відповідності вимогам, 2 елесктронні петиції на стадії зідрання підписів.
Необхідно зазначити, що з метою посилення гласності та прозорості в діяльності міської ради опубліковано 75 публікації в розділі, у тому числі репортажі, що містять фото з місця події, замітки, інтерв’ю, кореспонденції, інформаційні звіти про засідання виконавчого комітету та сесії міської ради. У розділах сайту про Свалявську територіальну громаду, що стосуються історії, пам’яток архітектури, місць, що можуть зацікавити потенційних гостей громади-туристів, інформації про керівництво громади розміщено 18 публікацій.
На сторінці «Свалявська територіальна громада. Офіційна сторінка» у мережі «Фейсбук» оприлюднено 71 публікації, підготовлені відділом (у тому числі – відеоматеріали).
Робота фінансового відділу виконавчого комітету
Протягом 2021 року відповідно до чинного законодавства організовувалась робота щодо внесення змін до розпису міського бюджету за джерелами фінансування, вивантаження показників і доведення їх до управлінням Державної казначейської служби та зареєстровано 215 довідок про зміни.
Опрацьовано отриманий від управління державної казначейської служби звіт про виконання місцевих бюджетів за І півріччя 2021 року по доходах та видатках, а також щомісячні звіти про виконання міського бюджету. Відповідно до щомісячного звіту управління державної казначейської служби України у місті щодо виконання доходної та видаткової частин бюджету міста здійснювався аналіз виконання міського бюджету за відповідний період, Забезпечено оприлюднення проєктів та прийнятих рішень на офіційному вебсайті Свалявської міської ради у визначені терміни. Відповідно до прийнятих рішень міської ради про внесення змін до рішення «Про бюджет Свалявської міської територіальної громади на 2021 рік», вносились зміни до автоматизованої програми ІАС "LOGICA"»,готувались і надавались довідки про зміни річного та/або помісячного розпису міського бюджету до управління державної казначейської служби у місті для виконання. В установленому законодавством порядку перевірялись та погоджувались проєкти паспортів бюджетних програм, наданих головними розпорядниками бюджетних коштів міського бюджету.
На протязі звітного періоду щодня засобами електронного зв’язку через систему СДО формувались та направлялись довідки про зміни до помісячного річного розпису асигнувань загального та спеціального фонду бюджету (за наявності) та розпорядження про виділення коштів загального (спеціального) фонду місцевих бюджетів.
Порядок ведення бухгалтерського обліку регулює Державне казначейство України, яке розробляє план рахунків згідно стандартів ведення обліку та порядок його застосування.
Робота відділу бухгалтерського обліку та звітності
Відділ бухгалтерського обліку та звітності забезпечує ведення бухгалтерського обліку для наступних установ:
1. апарат міської ради та його структурні підрозділи,
2. заклади дошкільної освіти — 11 установ,
3. заклади загальної середньої освіти — 3 установи,
4. гімназії — 4 установи,
5. початкові школи з дошкільними підрозділами — 6 установ,
6. початкова школа — 1 установа,
7. Свалявська публічна бібліотека та її філії — 9 установ,
8. Свалявський будинок культури з клубними закладами у сільській місцевості — 9 установ,
9. Свалявський історичний музей — 1 установа,
10. Свалявська школа мистецтв — 1 установа,
11. Свалявська дитячо-юнацька спортивна школа — 1 установа,
12. Будинок школярів — 1 установа.
Крім того, Відділ проводить фінансування установ, для яких Свалявська міська рада є головним розпорядником бюджетних коштів, а саме:
1. КО “Свалявський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг),
2. КУ “Інклюзивно-ресурсний центр Свалявської міської ради”,
3. Свалявський ЗЗСО №4 з поглибленим вивченням окремих предметів Свалявської міської ради”,
4. Дусинський ЗЗСО Свалявської міської ради,
5. КНП “Свалявська міська лікарня” Свалявської міської ради,
6. КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Свалявської міської ради,
7. Свалявський міський трудовий архів,
8. КП “Виробниче управління комунального господарства”.
Станом на 31 серпня 2021 року в ГУДКСУ в Закарпатській області відкрито 73 (сімдесят три) реєстраційних рахунків.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності в своїй роботі за вказаний період керувався Конституцією України, Законами України, рішеннями сесії міської ради, розпорядженнями міського голови, Постановами, Положеннями та Інструкціями про ведення бухгалтерського обліку, Положенням про відділ та посадовими інструкціями.
Інформуємо, що відділом бухгалтерського обліку та звітності забезпечено виконання плану роботи за даний період, а саме:
• щоденно проводилась реєстрація і подання у ГУДКСУ платіжних доручень, юридичних та фінансових зобов’язань для розрахунків з різними Дебіторами та Кредиторами;
• щоденно проводився синтетичний та аналітичний облік видатків, оброблялись первинні документи за різними джерелами фінансування;
• щомісячно та щоквартально подавали різні звіти та інформації по розрахунках;
• звітувались до органів Державної служби статистики України, Фонду соціального страхування України, Пенсійного фонду України, Державної податкової служби України, Державної казначейської служби України тощо;
• на протязі вказаного періоду вчасно проводилось нарахування відпускних, лікарняних, заробітної плати працівникам Свалявської міської ради та установ підпорядкованих міській раді, а також іншим фізичним особам за цивільно-правовими угодами;
• вчасно перераховувалась заробітна плата за першу та другу половину місяця працівникам міськвиконкому та по договорам ЦПХ на відповідні карткові рахунки;
• систематично видавались різні довідки працівникам Свалявської міської ради та установ підпорядкованих міській раді по місцю вимоги;
• щоденно велись розрахунки з підзвітними особами;
• на протязі звітного періоду проводилось забезпечення водіїв талонами на паливно-мастильні матеріали та прийом подорожніх листів для списання паливно-мастильних матеріалів;
• щомісячно проводились розрахунки з орендарями;
• щомісячно проводилось зведення даних бухгалтерського обліку, які заносяться в Меморіальні ордери та Головну книгу;
• згідно вимог Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» здійснюється оприлюднення інформації на Єдиному веб-порталі (портал E-Data) про використані бюджетні кошти;
• за звітний період відділом підготовлено близько 8 розпоряджень;
• складалися річні кошториси та плани асигнувань, внесення змін до них доповнювались довідками;
• на підставі розпоряджень міського голови розроблялись паспорти бюджетних програм відповідно ПЦМ на 2021 рік;
• зареєстровано та профінансовано понад 280 договорів;
• зареєстровано і подано до ГУДКСУ фінансові документи, а саме: юридичні зобов'язання — 967, фінансові зобов'язання — 2866, платіжні доручення — 2966.
• до фонду соціального страхування подано 53 заявки в сумі 1603408 грн., з них проплачено за рахунок фонду — 1385363 грн.
За відповідний період профінансовано та проведено оплату з місцевого бюджету на загальну суму 135124308 грн., а саме: по загальному фонду — 133687055 грн., спеціальний фонд — 1437253 грн., в т.ч. бюджет розвитку — 109894 грн.
Станом на 01.09.2021 року профінансовано виконання поточного ремонту вулиць Свалявської ТГ в сумі 1999939 грн., а саме:
• Борканюка в м. Свалява, • вул. Шерегія в м. Свалява, • вул. Київська в м. Свалява, • площа Головна в м. Свалява, • вул. І.Франка в м. Свалява, • вул. Л.Українки в м. Свалява, • вул. Духновича в м. Свалява, • вул. З.Космодем`янської в м. Свалява, • вул. Л.Толстого в м. Свалява, • вул. Б.Хмельницького в м. Свалява, • вул. Чорновола в м. Свалява, • вул. Чайковського в м. Свалява, • вул. Котляревського в м. Свалява, • вул. Старолюбовнянська в м. Свалява, • вул. Туряниці в м. Свалява, • вул. Гагаріна в м. Свалява, • вул. Торгова в м. Свалява,
• вул. Достоєвського в м. Свалява, • вул. Пирогова в м. Свалява, • вул. Бистрянська в м. Свалява, • вул. Зарічна в с. Росош, • вул. Борканюка в с. Росош, • ур. Квасний потік в с. Стройне,• с. Лопушанка.
Здійснено фінансування місцевих/регіональних програм з міського бюджету на 01.09.2021 року, а саме:
• Програма харчування дітей у дошкільних навчальних закладах територіальної громади м. Свалява на 2021 рік – 679202 грн.;
• Програма безоплатного харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгової категорії громадян загальноосвітніх навчальних закладів на 2021 рік — 676716 грн.
• Програма соціального забезпечення та соціального захисту населення ОТГ Свалявської міської ради «Турбота» на 2021 - 2023 роки — 779136 грн.;
• Комплесна програма розвитку фізичної культури і спорту на території Свалявської міської ради на 2021 рік — 68018 грн.;
• Програма здійснення обслуговування міського бюджету територіальної громади м. Свалява на 2021 рік — 67659 грн.;
• Програма підтримки комунальної установи “Свалявський міський трудовий архів” на 2021 рік — 252000 грн.;
• Програма управління комунальним майном територіальної громади міста Свалява на 2021 рік — 57702грн.;
• Програма відзначення на території Свалявської міської ради державних та місцевих свят, історичних подій, знаменних і пам'ятних дат та інших заходів на 2021 рік — 6340 грн.;
• Програма по благоустрою та санітарній очистці на території Свалявської міської ради на 2018-2022 роки — 5666664грн.;
• Програма розвитку та вдосконалення системи надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю на 2021-2024 роки — 285278 грн.;
• Програма медичного забезпечення мешканців об'єднаної територіальної громади у разі амбулаторного лікування на 2021-2023 роки — 671927 грн.;
• Програма фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства “Свалявська районна лікарня” на 2021 рік — 642000 грн.;
• Програма розвитку земельних відносин Свалявської міської ради на 2021 рік — 690 грн.;
• Програма природоохоронних заходів місцевого значення на 2021-2023 роки — 47384 грн.;
• Програма розвитку Свалявської дитячо-юнацької спортивної школи Свалявської міської ради на 2021-2024 роки — 97858 грн.
Успішно здані фінансові та бюджетні річні звіти за 2020 рік.
Звіт роботи відділу з кадрового та правового забезпечення Свалявської міської ради за січень – серпень 2021 року
У 2020 році відповідно до рішення Свалявської міської ради від 24 грудня №23 «Про затвердження структури виконавчих органів та загальної чисельність апарату ради та її виконавчих органів Свалявської міської ради Мукачівського району Закарпатської області», з внесеними змінами та доповненнями, затверджено загальну чисельність та структуру апарату ради та її виконавчих органів у кількості 85 штатних одиниць.
Відповідно до рішення Свалявської міської ради від 29 квітня 2021 року №179 відділ з кадрового та правового забезпечення - є структурним підрозділом Свалявської міської ради, який створюється для правового і кадрового забезпечення діяльності Свалявської міської ради, її виконавчих органів та Свалявського міського голови.
До відділу входять посади: начальник відділу — 1 штатна одиниця, провідний спеціаліст — 2 штатні одиниці, спеціаліст І категорії – 1 штатна одиниця, інспектор ВОС – 1 штатна одиниця, інженер по охороні праці – 1 штатна одиниця.
І. Сфера правового забезпечення:
Протягом звітного періоду відділом отримано 43 процесуальних документи (позовні заяви/ ухвали про відкриття провадження) для представлення інтересів міської ради, виконавчого комітету, міського голови) з них за січень - 2, лютий – 5, березень – 9, квітень – 2, травень – 10, червень – 10, липень – 3, серпень – 2.
Всього протягом січня – липня 2021 року в судах різних інстанцій розглянуто 43 судових справ, де учасником провадження є Свалявська міська рада. По всім справам, відділом забезпечено надання відзивів на позовні заяви та забезпечено надання відповідних доказів, клопотань та інших процесуальних документів. Найбільша кількість справ розглядалася Свалявським районним судом Закарпатської області (у сфері сімейних відносин, регулювання відносин спадкування, встановлення фактів, що мають юридичне значення) та Закарпатським окружним адміністративним судом (у сфері регулювання владних відносин).
Інтереси Свалявської міської ради захищено в загальному на суму 721 235, 2 грн.
За звітний період до Свалявської міської ради пред’явлено 2 претензії.
Адміністративною комісією при виконавчому комітеті Свалявської міської ради винесено 9 постанов про накладання адміністративного стягнення.
Відділом прийнято участь у роботі 7 комісій, а також взято участь в групах та інших допоміжних органах, що створюється за ініціативою міського голови, оперативних нарад під головуванням міського голови та секретаря ради, роботі сесії міської ради, засіданнях виконавчого комітету міської ради. Відділом постійно здійснюється підготовка проектів відповідей та висновків на документи з правових питань, що надходять до відділу, розробляються пропозиції щодо усунення недоліків у правовому забезпеченні та вносяться на розгляд керівництва.
ІІ. Сфера кадрового забезпечення:
Відділом у сфері кадрового забезпечення організовано та проведено конкурси на заміщення вакантних посад із складанням письмових іспитів на перевірку знання законодавства; розроблені переліки питань для складання іспитів та комплекти екзаменаційних білетів для всіх підрозділів міської ради. Відділ відслідковує зміни в законодавстві та вносить відповідні зміни в переліки питань для проведення іспитів та екзаменаційні білети, надає консультації конкурсантам з питань підготовки та складання іспитів.
За звітний період було оголошено 7 конкурсів на заміщення вакантних посад.
Протягом січня – серпня 2021 року призначено 46 осіб, 16 осіб – переведено, 11 осіб – звільнено.
Відділом підготовлено 170 розпоряджень міського голови у сфері кадрового забезпечення.
На виконання Закону України «Про запобігання корупції» відділом організовано та оформлено відповідні документи для проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в органах місцевого самоврядування.
У відповідності до Закону України «Про очищення влади» проводилася перевірка працівників та претендентів на посади, з направленням запитів у відповідні органи.
Відділом щороку встановлюється та уточнюється стаж служби посадових осіб та службовців в органах місцевого самоврядування, надбавки за вислугу років, прийняті відповідні розпорядження міського голови.
До 01 березня поточного року проводиться робота щодо щорічного оцінювання виконання посадовими особами виконавчих органів міської ради покладених на них обов'язків і завдань.
Новоприйняті посадові особи місцевого самоврядування, письмово попереджалися про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, вимогам Закону України «Про запобігання корупції».
На виконання розпорядження військового комісара Свалявського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки від 31.03.2021 №448/3/1 (вхідний 1220/02-9 від 15.04.2021), було здійснено вручення інформаційного запиту на підприємства, установи, організації відповідно до переліку підприємств, установ, організацій, які знаходяться на території Свалявської ТГ з відмітками про вручення (дата, підписи осіб, що отримали дані розпорядження).
Розпочато звіряння даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних Свалявської ТГ з обліковими даними Свалявського РТЦК та СП, вході якої було перевірено 3 079 карток, всі виявлені розбіжності під час перевірки були усунуті.
Протягом весняного призову на виконання розпоряджень військового комісара Свалявського РТЦК та СП, інспектором ВОС особисто та в складі різних мобільних груп спільно з працівниками відділення №1 Мукачівського районного управління поліції та Свалявського РТЦК та СП проводилось оповіщення громадян, які підлягають черговому призову на строкову військову службу про їх явку для проходження медичної та призовної комісії персональними повістками та здійснювались заходи щодо розшуку призовників, які ухиляються від призову на строкову військову службу.
Відповідно до розпорядження військового комісара Мукачівського РТЦК та СП від 27.08.2021 року № 480 проводяться заходи щодо підготовки до осіннього призову, а саме: оповіщення призовників і військовозобовязаних, які перебувають на військовому обліку в Свалявській територіальній громаді та вручення їм повісток щодо прибуття вище вказаних осіб до другого відділу Мукачівського РТЦК та СП.
Протягом звітного періоду постійно надавалась інформація до Свалявського РТЦК та СП на виконання вимог Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу”, пунктів 37 та 44 Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 р. № 921, пункту 11 Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р. № 12, пункту 15 "Про внесення змін до Положення про військово-транспортний обов'язок", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. № 405.
Робота відділу освіти, молоді, спорту та культури Свалявської міської ради
На контролі відділу тримається дотримання чинного законодавства з питань освіти, державного стандарту загальної середньої освіти. Здійснюється управління навчальними закладами, підпорядкованими відділу, координується діяльність цих навчальних закладів, здійснюються заходи з національно-патріотичного виховання як один з головних напрямків виховної роботи. Забезпечено своєчасне підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Проведено роботу щодо стовідсоткового охоплення дітей та підлітків шкіль ного віку процесом навчання та виховання.
Відповідно до ст. 53 Конституції України кожен має право на освіту. У 2020/2021 н.р. надано освітні послуги для закладів загальної середньої освіти 4039 дітям, для закладів дошкільної освіти 1013 дітям.
Освітні послуги, які надають заклади освіти, відповідають запитам здобувачів освіти. Провідну роль у наданні якісних освітніх послуг відіграє освітнє середовище, у якому перебувають діти. Освітній простір осучаснено новими меблями, дидактичними матеріалами, навчально-методичною літературою.
Затверджено мережу закладів дошкільної освіти Свалявської територіальної громади, яка складається з 11-ти закладів дошкільної освіти та одного приватного (релігійної громади). У шести закладах дошкільної освіти створено 6 інклюзивних груп. Затверджено мережу закладів загальної середньої освіти, яка складається з 16 закладів загальної середньої освіти. В 11-ти ЗЗСО створено 36 інклюзивних класів.
З метою створення безпечних умов навчання і роботи, відповідно до вимог Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання закладів освіти та організації освітнього процесу здійснено наступні заходи:
Зроблено поточні ремонти в:
• Свалявській гімназії №1 (заміна підлоги в приміщенні класу, ремонт вбиральні, заміна унітазів);
• Стройненській гімназії (облаштування підлоги в приміщенні класу);
• Росошанській гімназії (облаштування огорожі, встановлення вхідних воріт);
• Плав′янській початковій школі (укладання плитки в коридорі);
• Встановлено 4 сучасні витяжки для харчоблоків по впровадженню системи HACCP для ЗЗСО №1, 2, 3, 4.
Для закладів дошкільної освіти:
• оптимізовано прання білизни, створено 2 опорні пральні. Розроблено графік прання білизни та узгоджено з керівниками закладів дошкільної освіти;
• проводиться поточний ремонт спальної кімнати в закладі дошкільної освіти №2 та ЗДО №5;
• в Драчинському закладі дошкільної освіти проводиться поточний ремонт технічного приміщення.
Заклади освіти забезпечено новим посудом для їдалень, миючими та дезінфікуючими засобами.
Протипожежні заходи:
Безпека учнів беззаперечно є першочерговим завданням. Приведення закладів освіти громади у належний протипожежний стан потребує значних фінансових асигнувань та поступовості вирішення.
З цією метою у 2021 році проведено:
• перевірку та перезарядку усіх первинних засобів пожежогасіння в усіх закладах освіти;
• навчання осіб, відповідальних за протипожежну безпеку;
• планові/позапланові навчання з евакуації у всіх закладах освіти;
• складено план заходів по приведенню закладів освіти у належний протипожежний стан.
Забезпечення підручниками:
На початок поточного 2021/2022 навчального року учні 4-х та 8-их класів забезпечені підручниками на 100 %.
Нова українська школа продовжує позиціонувати нові виклики як для учнів, так і для вчителів. В рамках впровадження Нової української школи для 15 перших класів громади планується придбати нові учнівські одномісні парти, комп’ютерне обладнання для кожного першого класу, сучасні дидактичні матеріали.
Харчування у закладах освіти організовано відповідно до перспективного двотижневого меню, яке в обов’язковому порядку погоджується Свалявським районним відділом Головного управління держпродспоживслужби у Закарпатській області. Директор закладу освіти за власним підписом і печаткою установи затверджує меню харчування кожного дня. Медичним працівником закладу щоденно знімаються проби готових страв, які зберігаються у закладі освіти у встановленому порядку та здійснюються записи у журналах встановленого зразка. Продукти харчування, які не мають супровідних документів, закладом освіти не приймаються.
Безкоштовним гарячим харчуванням у закладах загальної середньої освіти охоплено з числа категорій (учасники бойових дій; діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах); діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям; діти, що мають статус «діти, потерпілі від наслідків Чорнобильської катастрофи) загальною чисельністю – 479 учнів.
У 2020/2021 навчальному році учнів 4-их та 9-их класів було звільнено від обов’язкового проходження державної підсумкової атестації. Випускники 11-х класів мали право за власним бажанням пройти державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Результати ЗНО з трьох предметів зараховувалися випускникам як державна підсумкова атестація. Обов’язковими були: українська мова, українська мова/література, математика та третій предмет – на вибір.
11 клас в Свалявській громаді цього року закінчили 101 учень та 9 клас – 380 учні.
Позашкільна освіта.
Позашкільна освіта, як складова системи безперервної освіти, визначеної Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про позашкільну освіту”, спрямована на розвиток здібностей та обдарувань вихованців, учнів і слухачів, задоволення їх інтересів, духовних запитів і потреб у професійному визначенні представлена на території міста Свалявським будинком школярів та ДЮСШ.
Свалявський будинок школярів – кількість вихованців 443, кількість гуртків 34, кількість педагогічних працівників 9 за основним місцем роботи та 4 за сумісництвом.
Свалявська дитячо-юнацька спортивна школа – кількість вихованців – 364, кількість педагогічних працівників – 15 з них 10 тренерів штатних та 5 сумісників. В школі працюють відділення з таких видів спорту: баскетбол, важка атлетика, волейбол, легка атлетика та футбол. Відділом забезпечено участь спортсменів у спортивних змаганнях та навчально-тренувальних зборах.
Підготовлено ряд розпоряджень щодо оплати за участь спортсменів у спортивних турнірах та змаганнях.
Всі заклади загальної середньої освіти висвітлюють інформацію про проведену роботу на власних web-сайтах.
Під час дії карантину, відповідно до управлінських рішень щодо організації освітнього процесу, в 2021 році освітні послуги здобувачам освіти надавалися з використанням дистанційних технологій.
Заклади культури
Мережа закладів культури Свалявської міської ради станом на 2021р. налічує:
Один Свалявський будинок культури, 8 – клубних закладів у сільській місцевості;
Одна публічна бібліотека до складу якої входять 8 бібліотек-філій;
Одна школа мистецтв та історичний музей.
До складу Свалявського будинку культури входять 11 аматорських колективів.
Протягом 2021 року працівниками культури були проведені різні за формою та тематикою культурно-дозвіллєві заходи, в яких висвітлювали події місцевого, загальнонародного та державного значення. Діяльність клубних та бібліотечних установ спрямована на відзначення державних свят, пам’ятних дат, народних та духовних свят, організацію дозвілля для різних верств населення.
Упродовж 2021 року працівниками бібліотек проведено безліч тематичних, історичних годин, годин скорботи, милосердя, народознавства, майстер-класи та інше.
23 травня працівники відділу освіти, молоді, спорту та культури Свалявської міської ради взяли участь разом з іншими громадами Мукачівського району в організації і проведенні Арт-проєкту «Барвистий вінок Закарпаття», який проводився в рамках всеукраїнського культурного марафону:
«Не забуваючи минуле, погляд у майбутнє», присвячене 30-річчю Незалежності та Міжнародному дню музеїв.
Робота служби у справах дітей
Відповідно до законодавства службою у справах дітей Свалявської міської ради прийнято від служби у справах дітей Свалявської РДА особові справи:
79 |
дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
11 |
особових справ дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах |
2 |
особових справ дітей, залишених без батьківського піклування |
5 |
особових справ прибувших дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування з інших територій |
8 |
особових справ дітей, позбавлених батьківського піклування , які перебувають в ДБСТ Карпіка |
43 |
особові справи опікунів/піклувальників |
13 |
особових справ усиновлених дітей, за якими здійснюється нагляд усиновлення |
4 |
особові справи з усиновлення, які знаходилися в провадженні Свалявського районного суду |
56 |
особових справ осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, знятих з облік |
1 |
особова справа кандидата в усиновителі |
В січні-лютому 2021 року відповідно до вимог законодавства було підготовлено апаратну машину та її компоненти та інстальовано згідно вимог Єдину інформаційно-аналітичну систему «ДІТИ» ( далі ЄІАС «ДІТИ»). Міністерством соціальної політики України в дану систему приєднано службу як користувача та надано право користування та експлуатації. Дану систему було наповнено справами дітей, прийнятих від ССД Свалявської РДА.
На 01.09.2021 року на обліку служби перебуває 89 дітей (дітей-сиріт – 48, дітей позбавлених батьківського піклування – 41), з яких під опікою, піклуванням перебуває 66 дітей, 8 статусних дітей, перебуває в інтернатних закладах на повному державному утриманні, 5 дітей перебуває в ліцеї на повному державному утриманні. 14 дітей, які підлягають усиновленню, 7 дітей, які перебувають в ПС та ДБСТ, 1 дитина перебуває в благодійному фонді та 2 дитини перебувають в притулку для дітей.
На початок року відсоток влаштування дітей в сімейні форми виховання становив 84,81%.
На кінець звітного періоду ( на 01.09.2021 року) відсоток дітей в інституційних закладах становить 8,89 % з всієї кількості дітей. Тобто відсоток всіх інших дітей на обліку, становить 91,01 (загальнообласний відсоток влаштування в сімейні форми становить 88,2%)
Тобто за пів року відсоток влаштування дітей зріс на 6,29%.
Взято на облік служби за період січень - серпень 2021 року 19 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Знято 9 таких дітей.
Також слід відмітити, що усиновлено з первинного обліку 2 дітей походженням в Свалявської ОТГ.
Протягом січня-серпня 2021 року службою у справах дітей підготовлено матеріали щодо 26 справ по усиновленню. Станом на 01.09.2021 року усиновлено в Сваляві 20 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 5 дітей-іноземними громадянами.
За звітний період розглянуто службою 109 звернень громадян з питань захисту прав та інтересів дітей.
Працівниками служби прийнято участь у 132 судовому засіданні Свалявського районного суду щодо: позбавлення батьківських прав, відібрання без позбавлення, розлучення і визначення місця проживання, усиновлення, визнання особи такою, що втратила право користування, кримінальні справи за участю дітей (свідків чи обвинувачених), визнання батьківства, усунення перешкод у спілкуванню з дітьми та інші. Працівники служби приймали участь у досудових допитах неповнолітніх та захищали їх права та інтереси в суді.
При проведенні перевірок сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, працівниками служби у справах дітей було виявлено 17 дітей, вилучено та влаштовано 9 дітей (6 з яких влаштовано до обласного Притулку для дітей смт.Батьово, 3 дітей влаштовано в ЦРЛ з подальшим влаштуванням в КНП «Обласний Будинок дитини» ЗОР).
Службою у справах дітей спільно із відділенням поліції проводилися профілактичні рейди „Урок”, „Вулиця”, „Вокзал”, ,,Малюк” з метою профілактики злочинності та подолання дитячої безпритульності та бездоглядності. За період січень-серпень року проведено 20 рейдів.
Індивідуальну профілактичну роботу проведено з дітьми з девіантною поведінкою (47 дітей).
В ході проведення рейдів за І-півріччя, здійснено 42 перевірок торгових закладів на наявність фактів продажу тютюнових та горілчаних виробів неповнолітнім.
На 10 засіданнях комісії з питань захисту прав дитини Свалявської міської ради, розглянуто 58 справи про: надання дозволів на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право користування яким, або право власності на яке мають діти, надання цивільної дієздатності, статусу, зміна статусу, влаштування в ОБД, призначення опіки, позбавлення батьківських прав, відібрання дітей від батьків, усунення перешкод у спілкуванні з дітьми т інші.
Подано 7 позовів про позбавлення (відібрання) батьківських прав від органу опіки та піклування, з яких 5 з яких задоволено судом ( інші ще на розгляді суду).
Працівниками служби регулярно проводилися перевірки сімей, де батьки або особи що їх заміняють ухиляються від виконання своїх батьківських обов”язків. За результатами перевірок складалися акти обстеження матеріально-побутових умов проживання сім”ї. Також проводилися профілактичні бесіди з дітьми, які систематично, самовільно залишають постійне місце проживання, а також з їх батьками. Проведено 48 бесід, лекцій з дітьми.
Разом з працівниками поліції було перевірено навчальні заклади громади на предмет залучення дітей до навчання, проведено профілактичну роботу з дітьми з девіантною поведінкою, а також перевірки роботи рад профілактики в закладах загальної середньої освіти громади.
Справи дітей, які знаходяться під опікою та піклуванням було доукомплектовано всіма необхідними документами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаною із захистом прав дитини». Працівниками служби перевірено умови проживання, утримання, забезпечення всім необхідним дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, використання опікунами /піклувальниками коштів отриманих на дітей. Здійснено перевірки 13 сімей у яких виховуються усиновлені діти за місцем проживання, на предмет з’ясування умов проживання та виховання усиновленої дитини. Проводилися консультаційно-профілактичні бесіди з опікунами (піклувальниками) та їх підопічними.
Призначено на 9 дітей опіку/піклування . 3 дітей влаштовано у ДБСТ.
Здійснено перевірку в КНП «Обласний Будинок дитини» ЗОР території нашої громади, на предмет належного утримання та виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також наявності всіх необхідних документів про надання статусу дітей та нарахування соціальних допомог. В даному закладі на кінець півріччя перебуває 62 дітей.
На підставі повідомлення Свалявської лікарні про покинуту дитину, та складеного акту закладу охорони здоров’я та органу внутрішніх справ України про дитину, яку відмовилися забрати батьки, службою було підготовлено проекти рішень про статус та влаштування даної дитини.
На розгляд виконавчого комітету Свалявської міської ради було підготовлено 40 проєктів рішень.
На офіційному сайті Свалявської міської ради відкрито та діє веб-сторінка служби у справах дітей, на якій здійснюється постійне висвітлення роботи служби.
Робота відділу містобудування та архітектури
Протягом 01.01-01.09. 2021 року спеціалістом відділу було підготовлено та надано:
- проєкти рішень виконавчого комітету міської ради – 109;
- проєкти рішень сесії міської ради - 22;
- погодження режиму роботи об'єктів розміщених на території громади - 9;
- підготовлено листів (відповідей, звернень, клопотань, запитів) - 147;
- ордерів на проведення земельних робіт - 17;
- складено 9 актів щодо обстеження зелених насаджень (на загальну кількість: 210 дерева підлягають зрізанню; 410 дерев - сан.обрізці);
- довідки про відсутність забудови на земельній ділянці - 6;
Розглянуто 50 звернень громадян. Розгляд звернень здійснюється шляхом виїзду на місце комісією міської ради.
У відділі постійно вивчаються зміни до законодавства та нормативно-методичної бази у сфері містобудівної діяльності. Надаються консультації фізичним та юридичним особам стосовно присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна, земельним ділянкам, у тому числі у випадках їх поділу, об’єднання, виділення частки; переведення жилих будинків і приміщень (квартир) у нежилі тощо. Зокрема, з метою легалізації самовільного будівництва, проводиться роз’яснювальна робота з населенням щодо необхідності здачі в експлуатацію самовільно збудованих індивідуальних житлових будинків побудованих в період до 5 серпня 1992 року, та в період з 1992 року по 2015 рік.
З метою вирішення питань у сфері містобудування та відведення земельних ділянок для будівництва об’єктів різного призначення, відділом протягом звітного періоду розроблено 13 детальних планів територій, проведено 4 засідання громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, та затверджено 3 детальних плани територій з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану Свалявської територіальної громади.
Щоденно громадянам надаються консультації:
- з оформлення документації на будівництво та право установчих документів на землю (щодо процедури розроблення детальних планів територій);
- вирішення спірних питань щодо меж власних ділянок, проведення будівництва у відповідності до будівельних норм;
- можливості розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на території громади, продовження дії паспортів ТС;
- надання та реєстрація будівельних паспортів;
- та інше.
За участі провідного спеціаліст відділу розроблені:
- Правила благоустрою території населених пунктів Свалявської міської ради;
- Положення про порядок Погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування та іншого призначення на території Свалявської міської ради;
- Положення про зміну статусу квартири багатоквартирного житлового будинку;
- Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Свалявської міської ради (з додатками).
Відділом містобудування та архітектури проводиться робота щодо розроблення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту:
- вулиці Шевченка в м.Свалява;
- вулиці Робітнича в м.Свалява;
- тротуару по вулиці Головна та по вулиці Київська (від перехрестя з вулиці Духновича до внутрішньоквартального проїзду до вулиці Київська,8) у м.Свалява.
- тротуару по вулиці Духновича (від перехрестя з вул.Головна до вул.Київська) у м.Свалява;
- тротуару по вулиці Визволення (від пл.Головної до межі міста) у м.Свалява;
та проведення коригування:
- проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Поточний середній ремонт дороги загального користування місцевого значення С071010 Дусино-Плав'я км 0+000-2+500 Закарпатська область" (428/18)";
- кошторисної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку по вулиці Головна,21 у м.Свалява".
Відділом постійно надається оперативна інформація до Закарпатської обласної державної адміністрації, управління містобудування та архітектури ОДА; приймається участь у вебінарах з питання нововведень у сфері містобудування.
На офіційному сайті Свалявської міської ради відкрито та діє веб-сторінка відділу, на якій оприлюднюється інформації щодо розроблення містобудівної документації.
З метою належного виконання покладених обов'язків на відділ, забезпечення вчасної та якісної реалізації завдань, залишається проблематичним питання щодо доукомплектації відділу фаховими спеціалістами.
Робота відділу туризму, інвестицій та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства, внутрішніх та зовнішніх зв’язків міської ради
Діяльність відділу у звітному періоді була спрямована на реалізацію державної політики в рамках власних і делегованих повноважень, виконавчих органів міської ради у сферах туризму, інвестицій та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства, внутрішніх та зовнішніх зв’язків.
З цією метою та з метою сприяння збалансованого розвитку та створення умов для сталого соціально-економічного розвитку територіальної громади, відділом розроблено проекти розпоряджень міського голови, якими затверджено робочу групу з розроблення проекту Стратегії розвитку Свалявської територіальної громади на період до 2027 року та робочий план по підготовці проекту Стратегії розвитку (розпорядження міського голови від 24.06.2021 р. №257 та №258).
В рамках першого етапу підготовки Стратегії розвитку Свалявської територіальної громади на період до 2027 року проведено соціально-економічний аналіз, який включив у себе:
• дослідження основних тенденцій соціально-економічного розвитку сукупності населених пунктів Свалявської ТГ за попередній період, дослідження оточення (зовнішнього середовища) та оцінка можливостей розвитку громади,
• проведення у червні-липні 2021 року опитування 191 мешканця громади.
З метою розвитку туризму, як однієї з провідних галузей економіки громади, покращення туристичного іміджу та забезпечення розвитку туристично-рекреаційних можливостей краю, відділом ініційовано та розробляється інвестиційний проект розвитку „Курорт „Свалявські джерела”.
З метою залучення додаткових інвестиційних ресурсів в розвиток Свалявської територіальної громади (в тому числі шляхом використання міжнародних донорських організацій, що діють в Україні), протягом звітного періоду працівниками відділу в рамках конкурсної програми Українського культурного фонду Культура.Туризм.Регіони. за лотом Культурно-туристичний маршрут підготовлено інвестиційний проект та аплікаційний пакет, які подано на розгляд і відбір відповідної комісії та зареєстровано через офіційний сайт Українського культурного фонду „Культурний шлях "Присілок Бистрий".
В рамках оголошеного конкурсу з відбору інвестиційних проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку у 2022 році, розроблено та подано проектні заявки на розгляд і відбір регіональної комісії та здійснено реєстрацію проектів на он-лайн платформі ДФРР, а саме:
„Створення науково--освітнього простору Музей науки у місті Свалява”;
„Реконструкція мереж водопостачання та водовідведення вулиць Волошина, Менделеєва, Машкіна і Шерегія в м.Свалява Закарпатської обл.”;
„Створення належних умов в КНП «Свалявська міська лікарня» для надання якісної медичної допомоги населенню”.
Загальна вартість проектів регіонального розвитку, поданих на фінансування Державного фонду регіонального розвитку складає майже 80,0 млн.грн.
В рамках програми «Спроможна школа для кращих результатів», що реалізується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, в напрямку проведення реконструкції та капітальних ремонтів будівель (їх частин), споруд закладів загальної середньої освіти підготовлено проектні заявки з відповідними пакетами документів, які подано до облдержадміністрації для розгляду на відповідній комісії:
„Створення сприятливих умов для надання якісних освітніх послуг у Свалявському закладі загальної середньої освіти №4 з поглибленим вивченням окремих предметів по вулиці Верховинській, 89, м.Свалява”;
„Влаштування сприятливих умов для отримання якісної освіти у Свалявському закладі загальної середньої освіти №2”.
В рамках Програми «U-LEAD» з Європою підготовлено Заявку для участі у конкурсному відборі громад для участі у Мережі партнерства з муніципалітетом Гульборгсунн (Данія). За результатами конкурсу громаду відібрано для укладення відповідної угоди по співробітництву як переможця конкурсу.
На виконання листів обласної державної адміністрації:
- сформовано та подано до облдержадміністрації пропозиції Свалявської територіальної громади щодо включення їх до фінансування за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій на загальну суму понад 40,6 млн.грн.;
- сформовано та подано до облдержадміністрації пропозиції та обґрунтування щодо вирішення проблемних питань Свалявської територіальної громади для подання на розгляд в Конгресі місцевих та регіональних влад;
- сформовано та подано до облдержадміністрації перелік проектів (заг. вартість 27160,5 тис.грн.), які пропонуються виконавчим комітетом Свалявської територіальної громади для участі у конкурсному відборі в рамках «Проєкту з модернізації інфраструктури централізованого водопостачання та водовідведення», що реалізуватиметься в рамках позики Європейського інвестиційного банку.
В рамках реалізації державної регуляторної політики:
протягом 2021 року здійснювалося ряд заходів щодо забезпечення реалізації державної регуляторної політики відповідно до Закону України від 11 вересня 2003 року № 1160-1У „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
З цією метою створено реєстр прийнятих міською радою регуляторних актів і забезпечено вільний доступ до них суб’єктів підприємництва.
На виконання статті 7 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” міським головою 15 грудня 2020 року №144 затверджено план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів Свалявської міської ради на 2021 рік. Розпорядженнями від 23.02.2021р. №184 та від 05.04.2021р. №203 внесено зміни до Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів у сфері господарської діяльності Свалявської міської ради на 2021 рік. Зазначені плани оприлюднено на офіційній веб-сторінці міської ради в мережі Інтернет.
Згідно затвердженого плану та внесених змін до нього, розроблено проекти регуляторних актів та відповідно до статей 8, 33 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” здійснено аналіз їх регуляторного впливу. Відповідно до статті 34 Закону кожен проект регуляторного акту розглянуто на постійній комісії Свалявської міської ради з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, інфраструктури, транспорту та комунального господарства та отримано позитивний висновок про відповідність проектів вимогам статей 4 та 8 цього Закону.
Відповідно до статей 9, 35 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” зазначені проєкти регуляторних актів розміщено на офіційній сторінці міської ради в мережі Інтернет з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань.
Відповідно до статті 34 Закону проекти регуляторних актів з відповідним аналізом регуляторного впливу та висновком постійної комісії Свалявської міської ради надіслано до спеціально уповноваженого органу (Державна регуляторна служба України) для отримання пропозицій щодо удосконалення проектів відповідно до принципів державної регуляторної політики.
Проекти регуляторних актів були подані на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради.
Сесією міської ради були прийняті наступні рішення, що носять регуляторний характер:
Рішення Свалявської міської ради 13 липня 2021 року №303 „Про встановлення розмірів ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців на території Свалявської міської ради”;
Рішення Свалявської міської ради 13 липня 2021 року №304 „Про встановлення розміру ставки туристичного збору на території Свалявської міської ради”;
Рішення Свалявської міської ради 13 липня 2021 року №305 „Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Свалявської міської ради”;
Рішення Свалявської міської ради 13 липня 2021 року №310 „Про встановлення розміру ставки транспортного податку на території Свалявської міської ради”;
Рішення Свалявської міської ради 13 липня 2021 року №308 „Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Свалявської міської ради”;
Рішення Свалявської міської ради 13 липня 2021 року №307 „Про встановлення ставки збору за місця для паркування транспортних засобів на території Свалявської міської ради”;
„Про затвердження Правил благоустрою населених пунктів Свалявської міської ради”;
„Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду комунального майна Свалявської міської ради та Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно та пропорції її розподілу”.
„Про встановлення розмірів ставок єдиного податку для фізичних осіб - підприємців на території Свалявської міської ради”;
„Про встановлення розміру ставки туристичного збору на території Свалявської міської територіальної громади”;
„Про встановлення ставки збору за місця для паркування транспортних засобів на території Свалявської міської ради”.
Також розпорядженням міського голови затверджено План-графік проведення заходів з відстеження результативності регуляторних актів Свалявської міської ради на 2021 рік.
В рамках діяльності відділу туризму, інвестицій та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства, внутрішніх та зовнішніх зв’язків міської ради підготовлено проєкти рішень Свалявської міської ради та виконавчого комітету:
- Про утворення комісії з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, яким затверджено посадовий склад комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконкомі Свалявської міської ради та Положення про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради;
- Про затвердження Положення про відділ туризму, інвестицій та соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства, внутрішніх та зовнішніх зв’язків виконавчого комітету Свалявської міської ради;
- Про створення комісії з обстеження технічного стану об’єктів;
- Про створення комісії з обстеження стану русел річок на території Свалявської міської ради;
- Про розміщення дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки на території Свалявської територіальної громади;
- Про створення комісії по обстеженню зелених насаджень;
- Про створення комісії з обстеження та інвентаризації спортивного майданчика,
а також ряд інших проектів рішень, що належать до компетенції відділу.
Підготовлено та прийнято розпорядження міського голови від 10 вересня 2021 року №290 „Про благоустрій і поліпшення санітарного стану населених пунктів Свалявської міської ради”.
Протягом звітного періоду працівники відділу взяли участь в роботі наступних комісій:
по військовому обліку та призовників і військовозобов’язаних;
з приймання-передачі на відповідальне зберігання матеріальних цінностей;
з прийому-передачі картотек реєстраційного обліку місця проживання/перебування фізичних осіб;
з обстеження стану русел річок на території Свалявської міської ради;
по обстеженню вулиць та доріг Свалявської територіальної громади;
по обстеженню приміщень та споруд;
по обстеженню зелених насаджень;
з обстеження та інвентаризації спортивного майданчика;
з обстеження матеріально-побутових умов, встановлення факту фактичного проживання (не проживання) особи;
В рамках роботи відповідних комісій здійснено:
обстеження русел річок Латориця, Свалявка, Дусинка на проведення робіт щодо відновлення і розчистки русел;
обстеження технічного стану будівель соціальної інфраструктури територіальної громади, а саме: спортивної зали Свалявського закладу загальної середньої освіти №3 на предмет її аварійності, приміщення Свалявської початкової школи №1 з дошкільним підрозділом, Драчинського та Плав’янського, Свалявського №6 закладів дошкільної освіти на предмет здійснення їх поточних ремонтів, Свалявського закладу загальної середньої освіти №1 на предмет техногенної та пожежної безпеки;
обстеження зелених насаджень в межах території громади, в тому числі за заявами мешканців громади та закладів соціальної сфери на предмет знесення аварійних та сухостійних дерев, запобігання виникненню аварійної ситуації на інженерних мережах;
обстеження дорожнього покриття 24 вулиць, що перебувають у комунальній власності територіальної громади в населених пунктах Свалява (Л.Українки, І.Франка, Головна, Достоєвського, Л.Толстого, Бистрянська, Пирогова, Торгова, Котляревського, Чорновола, Туряниці, Чайковського, Б.Хмельницького, Старолюбовнянська, Гагаріна, З.Космодем’янської, Київська, Шерегія, Духновича, Борканюка), Росош (Зарічна, Борканюка), Лопушанка та Стройне на предмет здійснення ямкового ремонту з метою збереження асфальтобетонного покриття. В цілому ямковим ремонтом було охоплено 3 473, 38 м.кв. дорожнього покриття.
За результатами обстежень підготовлено відповідні акти обстежень та подано на розгляд міського голови.
З початку поточного року на проведення ремонтних робіт вулиць комунальної власності громади спрямовано асигнувань з бюджету міської ради на загальну суму понад 1179,3 тис.грн.
Комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій протягом січня-вересня 2021 року здійснювався систематичний аналіз стану епідемічної ситуації на території громади та приймались відповідні рішення про вжиття додаткових заходів щодо запобігання поширенню COVID-19, в рамках яких було забезпечено проведення рейдових перевірок відповідно до розпоряджень керівника робіт штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації Свалявської міської ради, проведення додаткових заходів щодо посилення контролю за протиепідемічною ситуацією на території громади, дотримання суб’єктами господарювання встановлених вимог стосовно функціонування в умовах карантину, зокрема дотримання маскового режиму, соціальної дистанції та визначених заходів дезінфекції, особливо в закладах освіти, культури, громадського харчування та торгівлі, на ринках та транспорті.
В рамках наділених повноважень відділ виконує завдання та вказівки облдержадміністрації, департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, інших її структурних підрозділів, розглядає скарги та звернення громадян в межах компетенції відділу
Відділ земельних відносин Свалявської міської ради здійснює реалізацію земельного законодавства на території Свалявської міської ради. В межах здійснення своїх повноважень, відділом проведено наступну роботу за девятя 2021 року:
№п/п |
Зміст роботи |
Результат |
1. |
Видано довідок щодо кількості земельних ділянок, які рахуються за дворогосподарством окремо за видами цільового призначення |
819 |
2. |
Видано довідок про наявність земель сільськогосподарського призначення для пред’явлення в центр зайнятості |
86 |
3. |
Видано довідок про правовий статус земельної ділянки |
8 |
4. |
Розглянуто та опрацьовано заяв громадян на реалізацію прав на безкоштовну приватизацію земельної ділянки |
332 |
5. |
Підготовлено проектів рішень Свалявської міської ради |
258 |
6. |
Розглянуто скарг громадян по земельних спорах |
11 |
7. |
Опрацьовано на предмет відповідності земельному законодавству та погоджено документацій із землеустрою |
209 |
8. |
Укладено договорів купівлі-продажу земельних ділянок комунальної власності |
13 |
9. |
Здійснено підготовку необхідних документів та укладено договорів оренди земельних ділянок |
20 |
10. |
Здійснено підготовку необхідних документів та укладено договорів про відшкодування фактичних втрат від недоотримання орендної плати |
24 |
Робота відділу з питань соціального захисту населення
Відділ соціального захисту населення Свалявської міської ради обслуговує 10 населених пунктів: м. Свалява, с. Драчино, с.Дусино, с.Лопушанка, с.Мала Мартинка, с.Плав'я, с.Росош, с.Стройно, с.Тибава, с.Черник.
Відділом соціального захисту населення проведено відповідну роботу щодо отримання модулів шифрування для підключення до крипто – мережі Мінсоцполітики та Програмного комплексу «Інтегрована Інформаційна Система «Соціальна громада».
В лютому 2021 році до Програмного комплексу «ІІС «Соціальна громада» підключена відповідальна особа відділу з питань соціального захисту населення.
В.о.начальника відділу прийняла участь у 5 онлайн - семінарах, онлайн –навчаннях.
Відповідальною особою (в.о.начальника відділу) з 1 березня 2021 по 1 липня 2021 року прийнято та опрацьовано 1112 електронні справи ( по яких надано 1429 соціальних послуг в тому числі - 1245 різних видів соціальних допомог, 79 пільг 105 субсидії). *
Всі заяви з документами занесені ЦНАПом до програмного комплексу «ІІС «Соціальна громада» відправляються в.о.начальника відділу до управління соціального захисту населення Мукачівської РДА для подальшої обробки. Паперові справи заносяться до реєстру передання прийнятих документів щодо призначення усіх видів соціальної допомоги та передаються до УСЗН Мукачівської РДА. Також в.о.начальника відділу постійно здійснює перевірку всіх електронних справ внесених ЦНАПом до Програмного комплексу «Соціальна громада» з метою відповідності електронних справ до інформаційних карт по кожному виду соціальної допомоги та подальшого направлення їх до УСЗН для призначення відповідних видів соціальних допомог.
За запитами управління соціального захисту населення Мукачівської РДА здійснено 104 обстеження матеріально - побутових умов сімей на території Свалявської, Полянської Неліпинської територіальних громад, про що складено відповідно 104 акти які направлено до управління соціального захисту населення Мукачівської РДА.
За зверненнями мешканців Свалявської громади здійснено 83 виїзди на обстеження фактичного місця проживання громадян, про що складено відповідно 83 акти фактичного місця проживання для отримання субсидій та пільг.
У лютому місяці 2021 року було здійснено 195 виїздів обстеження побутових умов проживання осіб та складено відповідно 195 анкет (опитувальників) отримувачів соціальних послуг, які перебували на обслуговуванні у відділенні соціальної допомоги вдома по населених пунктах: м.Свалява, с.Стройне, с.Дусино, с.Росош, с.Плав'я, с.Мала Мартинка, с.Тибава.
В.о.начальника відділу веде поточну роботу - складання звітності, оформлення запитів до установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу.
На виконання листів Мінсоцполітики та облдержадміністрації виконано контрольних звітів: - щомісячних – 6; - щоквартальних – 2; - піврічних – 1; - поточних – 4.
Спеціалістами проведено консультування 938 мешканців територіальної громади з питань застосування законодавства щодо соціальної підтримки населення, надання соціальних послуг, захисту соціальних прав, інших питань віднесених до компетенції відділу.
Для направлення на комплексну реабілітацію дітей з інвалідністю звернулися батьки 9-ти дітей. Всі діти направлені до відділення комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю до Свалявського реабілітаційного центру.
Відповідно до «Програми соціального забезпечення та соціального захисту «Турбота» затвердженої рішенням сесії Свалявської міської ради VII скликання від 24.12.2020 року №20, з 01 січня 2021 року по 1 липня 2021 року відділ прийняв 661 пакет документів необхідних для надання одноразової матеріальної допомоги та направив на розгляд комісії яка створена розпорядженням міського голови «Про створення комісії по розгляду заяв на матеріальну допомогу громадян Свалявської міської ради» від 18.01.2021 року №162.
Станом на 01.09.2021 року матеріальна допомога виплачена 552 особам на загальну суму 702200 грн, з них:
- матеріальна допомога на лікування виплачена 513 особам – 609400 грн;
- матеріальна допомога на поховання громадян, які не досягли пенсійного віку і не працювали виплачена 34 особам – 57800 грн;
- матеріальна допомога у зв’язку з пожежею 5 особам – 35000 грн.
На розгляд виконавчого комітету підготовлено 13 проєктів рішень: про виплату допомоги на поховання, про виділення матеріальної допомоги на лікування, про виділення матеріальної допомоги у зв’язку з пожежею; 12 проєктів рішень про надання пільг та звільнення від оплати за відвідування дітьми «Свалявської школи мистецтв», про надання пільг та звільнення від оплати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти та початкових школах Свалявської міської ради; 14 проєктів рішень про взяття на квартирний облік та зняття з квартирного обліку.
Згідно Положення про порядок оплати та надання пільг по оплаті за навчання в Свалявській школі мистецтв, звернення батьків, відділом прийнято та підготовлено проєкт рішення виконавчого комітету Свалявської міської ради на звільнення від оплати за навчання 115 учнів в Свалявській школі мистецтв.
Відділом прийнято заяви батьків (з необхідним переліком документів) діти яких відвідують заклади дошкільної освіти та підготовлено проєкт рішення виконавчого комітету Свалявської міської ради про надання пільг та звільнення від оплати за харчування дітей у закладах дошкільної освіти та початкових школах Свалявської міської ради:
На 50% - 81 дитина на суму 83542,43 ( сума за 6 місяців поточного року);
На 100% - 33 дитини на суму 61159,43 ( сума за 6 місяців поточного року);
На запити з філії ДУ Центр пробації» та Мукачівського РУП ГУНП надано 128 характеристик на мешканців Свалявської міської ради
На території міської ради функціонує відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Відділ без права юридичної особи і діє як самостійний структурний підрозділ Свалявської міської ради. З метою забезпечення зручності та доступності отримання адміністративних послуг суб’єктами звернень у межах Свалявської об’єднаної територіальної громади за адресами: с. Стройне, 152,(поштовий індекс 89331), с. Дусино, вул.. Миру, 98,(поштовий індекс 89332), с. Тибава, 70 а,(поштовий індекс 89330) утворено віддалені робочі місця працівників ЦНАП, у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається органом (посадовою особою), що прийняв рішення про його утворення.
Станом 01.09.2021 року по теперішні час роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» Свалявської міської ради (далі – відділ ) загальна кількість наданих адміністративних послуг становить 4637 послуги, а саме:
Nз/п |
Назва дозвільного органу |
Прийнято та опрацьовано документів |
1 |
Відділ містобудування та архітектури |
7 |
2 |
Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі |
1 |
3 |
Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської ОДА |
2 |
4 |
Документи дозвільного характеру |
4 |
5 |
Закарпатське обласне управління лісового та мисливського господарства |
14 |
6 |
Реєстрація місця про живання: Свалявська міська рада Стройненсьий округ Дусинський округ Тибавський округ |
354 221 50 74 9 |
7 |
Довідка про реєстрацію місця проживання (Додаток 13) Свалявська міська рада Стройненсьий округ Дусинський округ Тибавський округ |
1224 777 170 213 64 |
8 |
Витяг про зареєстрованих осіб: Свалявська міська рада Стройненсьий округ Дусинський округ Тибавський округ |
369 245 31 86 7 |
9 |
Довідки різного характеру: Свалявська міська рада Стройненсьий округ Дусинський округ Тибавський округ |
549 310 89 108 42 |
10 |
Сектор у Закарпатській області Державного агентства водних ресурсів України |
4 |
11 |
Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Закарпатській області |
72 |
12 |
Управління Держпраці у Закарпатській області Видача дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки |
19
|
13 |
Управління ДСНС в Закарпатській області |
1 |
14 |
Управління соціального захисту населення: Свалявська міська рада Стройненсьий округ Дусинський округ Тибавський округ |
1495 1136 122 156 81 |
15 |
Управління/Відділ Держгеокадастру Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку Надання витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку Реєстрація земельної ділянки Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку |
348
|
16 |
Надання інформаційної довідки з реєстру речових прав на нерухоме майно |
4 |
17 |
Послуги державного реєстратора юридичних осіб-фізичних підприємців |
170 |
Всього: |
4637 |
Також надаються консультації особисто, в телефонному режимі та електронною поштою.
З початку року послуги, які надаються через ЦНАП розширено шляхом укладання угод про співпрацю з виконавчими органами державної влади.
З 01.04.2021 р. підключений до «Реєстр територіальних громад», що є обов’язковим для територіальних громад.
Відділ користується програмним комплексом «Соціальна громада», який дозволяє опрацьовувати документи в електронному вигляді. Електронні копії документів, прийняті через „Соціальну громаду” одразу потрапляють до управління соціального захисту населення райдержадміністрації, що скорочує час прийняття рішення майже вдвічі, а з 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються через ЦНАП виключно з формуванням електронної справи. На даний час у відділі «Центр надання адміністративних послуг» можливо отримати 132 адміністративні послуги, які надаються через адміністраторів відділу.
Висловити свою думку щодо якості наданих адміністративних послуг громадяни мають можливість за допомогою скриньки для висловлення зауважень та пропозицій щодо роботи ЦНАП та на офіційному сайті Свалявської об’єднаної територіальної громади.
Публічні закупівлі
Фахівцями з публічних закупівель (уповноваженими особами) Свалявської міської ради у період з 01.01.2021р. по 01.09.2021р. здійснено:
279 закупівель без використання електронної системи на суму 3 920 579,87 грн., проведено 27 спрощених закупівель на суму 2 756 492,34 грн. та проведено 23 відкритих торгів на суму 24 600 553,59 грн.
Робота служби комунального майна та господарського забезпечення
В комунальній власності Свалявської міської ради знаходиться 81 об’єкт нерухомого майна, в т.ч. заклади освіти, культури, охорони здоров’я до яких відносяться міські та сільські школи, дошкільні заклади, садочки, музична школа,клубні та бібліотечні заклади, міська лікарня та поліклініка з фельдшерсько – акушерськими пунктами, адміністративні будинки, кінотеатр, стадіон з плавальним басейном, готель, Михайлівська церква 1759 р., телевізійна вежа та будинок урочистих подій.
Впродовж 9 місяців 2021 року до бюджету від надання в оренду майна комунальної власності (враховуючи неоформлені витяги про нерухоме майно) надійшло 352 828,92 гривень, прогнозоване річне надходження, з врахуванням 100% покриття заключення договорів оренди, в районі 1 млн. грн.
Станом на 01.09.2021, діє 39 договорів оренди, на етапі підписання знаходиться 4 договорів, на етапі розроблення 5 договорів, планується до кінця 2021 року заключення ще додатково 10 договорів, з яких 8 будуть віднесені до переліку другого типу, а 2 до переліку першого типу з визначенням переможця на основі аукціону.
Службою комунального майна та господарського забезпечення Свалявської міської ради було проведено підготовку до реалізації таких рішень Свалявської міської ради:
- «Про затвердження Положення про оренду комунального майна та методики розрахунку орендної плати, та пропорції її розподілу»;
- «Про передачу частини об’єкта нерухомого майна Свалявської міської ради в оперативне управління Комунальному унітарному підприємству «Свалявське міське бюро технічної інвентаризації»;
- «Про передачу об’єкта нерухомого майна Свалявської міської ради в оперативне управління комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр Свалявської міської ради»;
- «Про передачу об’єкта нерухомого майна Свалявської міської ради в оперативне управління комунальному некомерційному підприємству «Свалявська міська лікарня»;
- «Про передачу об’єкта нерухомого майна Свалявської міської ради в оперативне управління Комунальному некомерційному підприємству «Свалявський стоматологічний центр»;
- «Про передачу об’єкта нерухомого майна Свалявської міської ради в оперативне управління комунальному некомерційному підприємству «Центр первинної медико-санітарної допомоги Свалявської міської ради»;
- «Про затвердження Переліків другого типу об’єктів комунальної власності».
Результатом роботи яких було укладання договорів оренди та договорів на закріплення майна на праві оперативного управління з правами балансоутримувача.
Станом на 01.09.2021 службою комунального майна та господарського забезпечення Свалявської міської ради оформлено право власності на 36 об’єктів нерухомого майна комунальної власності, на етапі підготовки для здійснення реєстрації знаходяться ще 6 об’єктів, планується до кінця 2021 року оформити всі 81 об’єктнерухомого майна комунальної власності.
Проводиться калькуляція, розробка та підготовка договорів на відшкодування комунальних послуг з орендарями у рамках основних договорів оренди.
На виконання Закону України «Про оренду державного та комунального майна» 157-IX в редакції від 22.05.2021,«Порядку передачі в оренду державного та комунального майна» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 червня 2020 року № 483, Постанови Кабінету Міністрів України від 04 жовтня 1995 року №786 «Про методику розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження примірних договорів оренди державного майна» №820 від 12 серпня 2020 року, з метою вдосконалення правового регулювання орендних відносин та забезпечення підвищення ефективності використання майна, процедури розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна, що належить до комунальної власності Свалявської міської радирозпочата робота та співпраця з оператором електронного майданчика щодонадання в оренду майна комунальної власності через електронну торгову систему шляхом проведення електронних аукціонів. Укладено договір про проведення електронних аукціонів з передачі майна в оренду з оператором електронного майданчика «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА».