Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання
|
1) заява, заповнена особова картка встановленого зразка;
2) паспорт громадянина України або посвідки на постійне проживання чи посвідки на тимчасове проживання (для іноземців та осіб без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах);
3) резюме у довільній формі;
4) автобіографія;
5) документи про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, що підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також трудової книжки (у разі наявності) або відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування або інших документів, що підтверджують досвід роботи);
6) проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три-пять років) обсягом не більше ніж 15 сторінок друкованого тексту;
7) витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»;
8) довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, зокрема на предмет вживання психоактивних речовин, за формою, затвердженою МОЗ;
9) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду;
10) заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів;
11) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Документи подаються особисто до Свалявської міської ради, каб. 309, за адресою м. Свалява, пл. Головна, 1. Строк подання по 26.02.2025 р. до 12:00.
|